🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44465.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک یکی از مدیران ارشد اپل در واحد توسعه Siri را به خدمت می گیرد

اوایل ماه جاری میلادی بود که اپل مدیر ارشد بخش «فهم زبان طبیعی» در تیم توسعه Siri را از دست داد. حال شنیده شده که فیسبوک قصد دارد این فرد را به استخدام خود دربیاورد. طبق ...

اوایل ماه جاری میلادی بود که اپل مدیر ارشد بخش «فهم زبان - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - طبیعی» در تیم توسعه Siri را از دست داد. حال شنیده شده که فیسبوک قصد دارد این فرد را به استخدام خود دربیاورد.

طبق شنیده ها «روشن شاه» (Rushin Shah) به زودی مسئولیتی را در تیم «یادگیری ماشین کاربردی» (Applied Machine Learning) کمپانی فیسبوک بر عهده می گیرد. او - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قرار است در این تیم نیز روی روش - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های درک زبان طبیعی و محاوره توسط رایانه ها کار کند.

خبر مذکور در زمانی منتشر شده که شرکت اپل به تازگی دستیار هوشمند خود را در قالب iOS 11 آپدیت کرده و قابلیت های متعددی را به آن افزوده است. ضمن این که این شرکت ‍‌هفته قبل از نخستین اسپیکر هوشمند خود مبتنی بر Siri رونمایی کرده است.

روشن شاه مدت زیادی از دوره کاری خود در اپل - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را روی سیری و بهبود توانایی آن در درک زبان کاربران کار کرده است. او و تیمش تلاش زیادی کردند تا تفاوت زبان رسمی و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - محاوره و جملات کنایی را به سیری بفهمانند و مدل - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های پاسخگویی آن بر حسب موقعیت را بهبود بخشند.

هنوز مشخص نیست که چه کسی در مقر اپل جایگزین این مهندس کارکشته خواهد شد، آن هم در زمانی که این شرکت رقبای قدرتمندی چون گوگل، آمازون، مایکروسافت و حالا فیسبوک را در مقابل خود می بیند.

قابلیت تشخیص زبان طبیعی شاه کلید ارتباط انسان و ماشین ها به شمار می رود و کارایی دستیارهای صوتی هوشمند وابستگی شدیدی به دقت عملکرد این بخش دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone