🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  3. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15523.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

دولت انگلیس قرارداد انویدیا و آرم را از دید امنیت ملی بررسی می‌کند

دولت انگلیس دستور داده تا معامله ۴۰ میلیارد دلاری انویدیا برای خرید شرکت آرم مورد تحقیق و تفحص قرار بگیرد. شورای رقابت بریتانیا تا اوایل مرداد گزارش اولیه‌ای درباره این معامله منتشر می‌کند که مسائل ...

دولت انگلیس دستور داده تا معامله ۴۰ میلیارد دلاری انویدیا برای خرید شرکت آرم مورد تحقیق و تفحص قرار - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لاهیجان استان گیلان - بگیرد. شورای رقابت بریتانیا تا اوایل مرداد گزارش اولیه‌ای درباره این معامله منتشر می‌کند که مسائل احتمالی مربوط به امنیت ملی و رقابت در بازار را پوشش خواهد داد.

«اولیور داودن»، وزیر دیجیتال انگلیس در بیانیه‌ای گفته: «امروز اعلان مداخله‌ای در زمینه امنیت ملی را صادر کردم. سازمان مستقل حامی رقابت در بازار اکنون گزارشی پیرامون ابعاد مختلف این معامله آماده می‌کند تا به تصمیم‌گیری‌های آتی کمک کند. مطلوب است که به شکلی مناسب - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لاهیجان استان گیلان - بدانیم معامله‌ای شبیه این چه اثراتی بر امنیت ملی ما خواهد داشت.»

دولت انگلیس در بیانیه خود می‌گوید آرم بازیگری کلیدی در بازار - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لاهیجان استان گیلان - جهانی نیمه‌رساناهاست و در زیرساخت ملی و امنیت بریتانیا نقش مهمی ایفا می‌کند. طراحی‌های این شرکت در دنیای موبایل هم محبوبیت فراوانی دارد و گفته می‌شود در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد از تلفن‌های هوشمند بازار از معماری پردازنده‌های آرم استفاده می‌کنند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر لاهیجان استان گیلان

زمانی که این گزارش آماده شود، داودن می‌تواند مجوز نهایی شدن آن را صادر کند، به مفادش ایراد بگیرد یا خواستار فاز دوم تحقیقات شود تا بررسی‌های بیشتری انجام شود. وزیر دیجیتال انگلیس می‌تواند خواهان بررسی همه معامله‌هایی شود که دربرگیرنده شرکت‌هایی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لاهیجان استان گیلان - با درآمد سالانه بالاتر از ۱ میلیون پوند هستند و پای منافع عمومی مردم در آن‌ها در میان است.

انویدیا در بیانیه‌ای در واکنش به این اتفاق گفت: «باور نداریم که این معامله تهدیدی برای امنیت ملی انگلیس داشته باشد. همان طور که از زمان اعلام این توافق با مقامات بریتانیایی مشغول همکاری بودیم، به همکاری نزدیک با آن‌ها ادامه خواهیم داد.»

اطلاعیه امروز دولت بریتانیا در شرایطی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لاهیجان استان گیلان - منتشر می‌شود - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لاهیجان استان گیلان - که شورای رقابت انگلیس قبلا گفته بود تحقیقات خود را با تمرکز بر موضوع رقابت - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لاهیجان استان گیلان - آغاز می‌کند. در آمریکا هم ظاهرا کمیسیون تجارت فدرال - تعمیرات کولر گازی گری در شهر لاهیجان استان گیلان - مشغول ارزیابی این معامله است. نشریه فایننشال تایمز می‌گوید دولت انگلیس علاوه بر موضوع امنیت ملی و مقابله با انحصارگرایی نگران این است که انویدیا مقر اصلی آرم را از کمبریج انگلیس به کشور دیگری منتقل کند. با این حال، مدیرعامل انویدیا گفته بود که هدف آن‌ها توسعه مقر آرم و حفظ مالکیت فکری این شرکت در انگلیس و عدم تغییر نام آن است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone