🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  2. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  3. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  4. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  5. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23252.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ایجاد ۱۵۰۰ میلیارد تومان ظرفیت برای صندوق‌های پژوهش و فناوری

صندوق نوآوری و شکوفایی قصد دارد توسط همکاری بیشتر با وزارت علوم، به ساماندهی صندوق‌های پژوهش و فناوری سراسر کشور بپردازد. در همین راستا اعلام شد که صندوق نوآوری و شکوفایی ۱۵۰۰ میلیارد تومان ظرفیت برای ...

صندوق نوآوری و شکوفایی قصد دارد توسط همکاری بیشتر با وزارت علوم، به ساماندهی صندوق‌های پژوهش و فناوری سراسر کشور بپردازد. در همین راستا اعلام شد که صندوق نوآوری و شکوفایی ۱۵۰۰ میلیارد تومان ظرفیت برای صندوق‌های پژوهش و فناوری ایجاد کرده است.

در مراسمی که صبح امروز (۲ مهر) در محل صندوق نوآوری - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - و شکوفایی برگزار شد، «محمدصادق خیاطیان» عضو هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با تشریح بیشتر جزییات همکاری با صندوق‌های پژوهش و فناوری تاکید کرد که برنامه اصلی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - آنها تقویت صندوق‌هایی است - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - که بر اساس قانون اجازه همکاری - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - با آنها را دارند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان

به گفته خیاطیان صندوق‌های پژوهش و فناوری بر اساس قانون باید ۵۱ درصد از سهام آنها متعلق به بخش خصوصی باشد و همین موضوع می‌تواند دلیل حائز اهمیتی برای تقویت آنها باشد. او محورهای تقویت این صندوق‌ها را این‌گونه معرفی کرد: «استاندارد سازی اطلاعات مالی و حسابداری و اعتباری آنها، برگزاری دوره‌های توانمندسازی صندوق‌ها، تقویت ارتباطات فرا دستگاهی و شبکه سازی آنها و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - تقویت منابع مالی.»

خیاطیان اعلام می‌کند که - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - در حال حاضر ۱۵۰۰ میلیارد تومان ظرفیت برای صندوق‌های پژوهش و فناوری ایجاد شده و نزدیک به ۱۲۰۰ میلیارد تومان خط اعتبار ویژه برای آنها نیز فراهم شده است. او باور دارد مسائلی چون استانداد سازی مالی و مشارکت در سیستم‌های بانکداری متمرکز - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - (Core Banking) از جمله مواردی است که باید هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد تا برخی مشکلات صندوق‌ها حل و فصل شود: «همچنین ایجاد پایگاه اطلاعات صندوق‌های پژوهش و فناوری و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - ایجاد سیستم رتبه‌بندی و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - ظرفیت سنجی آنها از دیگر مواردی است که در دستور کار ما قرار دارد.»

«منصور غلامی»، وزیر علوم کشورمان نیز با اشاره به لزوم هرچه بیشتر این همکاری تاکید کرد که این مساله می‌تواند به شکل‌گیری زیست بوم فناوری کشور کمک کند: «در این زیست بومی که هم‌اکنون - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - در حال شکل گیری است، - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - نقش صندوق‌ها بسیار پررنگ است.»

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان

غلامی همچنین - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - تاکید دارد که نظارت بر روند کار صندوق‌ها نیز بیش از پیش انجام خواهد شد: «انتظار می‌رود که خود صندوق‌ها نیز برای به دست آوردن امتیاز مناسب و داشتن اعتبار کافی، با این نظارت‌ها همکاری کنند. ما قصد داریم در دوره جدید نظارت‌های خود را بر روند کار صندوق‌ها تشدید کنیم تا مطمئن باشیم که مشکل و خللی در فعالیت آنها برای اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان پیش نمی‌آید.»

«علی وحدت» رییس صندوق نوآوری و شکوفایی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - کشورمان نیز با اشاره به تشکیل کارگروهی، تاکید - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - دارد که این کارگروه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - قصد دارد تا جایگاه صندوق‌های پژوهش و فناوری را در سطح کشور ارتقا دهد: «مشکلاتی قبیل عدم استقبال بخش خصوصی را - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - می‌خواهیم حل کنیم و بیش از پیش با بخش خصوصی همکاری کنیم.»

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان

وحدت تاکید می‌کند که صندوق نوآوری و شکوفایی برنامه‌های خوب و سازنده و متنوعی را برای ارتقای - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - صندوق‌های پژوهش و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - فناوری در نظر دارد. به گفته او آنها قصد دارند - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - تا هم در قالب کارگروه تشکیل شده و هم در قالب خود صندوق نوآوری و شکوفایی، سرویس‌هایی جدید و مفید ارائه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone