🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28114.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

iOS 13 آیپد را یک قدم به جایگزین شدن با لپ‌تاپ نزدیک‌تر می‌کند

اپل سالهاست ادعا می‌کند که آیپد می‌تواند جایگزین مناسبی برای لپ‌تاپ‌ باشد، اما حقیقت امر این است که شرایط فعلی این دیوایس، سیستم عامل iOS و ویژگی‌های مالتی تسکینگ آن به حد کافی مطلوب نیستند ...

اپل سالهاست ادعا می‌کند که آیپد می‌تواند جایگزین مناسبی برای لپ‌تاپ‌ باشد، اما حقیقت امر این است که شرایط فعلی این دیوایس، سیستم عامل iOS و ویژگی‌های مالتی تسکینگ آن به حد کافی مطلوب نیستند که بتوان روی آیپد به عنوان یک وسیله کار حرفه‌ای حساب باز کرد.

با این وجود، به نظر می‌رسد که شرایط با انتشار iOS 13 به همین شکل باقی نمانده و دستخوش تغییر خواهد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - شد. فدریکو ویتیچی، سردبیر وبسایت مک‌استوریز در آخرین برنامه پادکست این سایت موسوم به Connected ادعا کرده که اپل پشتیبانی از ماوس و ترک‌پد را به iOS 13 اضافه می‌کند. البته ویتیچی در این پادکست منبع اصلی خبر خود را فاش نکرده، اما اشاره نموده که این خبر از «منابع مختلف» به گوش او رسیده است.

مدتی پس از انتشار این ادعا، یک برنامه‌نویس ایرلندی به نام استیو تروتون-اسمیت هم ادعای ویتیچی را تصدیق کرد و اعلام نمود که او نیز شایعات مرتبط با پشتیبانی آی او اس بعدی از ماوس و ترکپد را شنیده است. طبق شایعات، ماوس می‌تواند از طریق پورت USB نوع C به آیپد متصل شود اما در عین حال همچنان می‌توانید از نمایشگر لمسی دستگاه برای پیشبرد کارهایتان استفاده کنید.

اگر اخبار اپل را دنبال می‌کنید، احتمالا در مورد پروژه مارزیپان این شرکت چیزهایی شنیده‌اید. اپل با این پروژه بلندپروازانه قصد دارد که دیوارهای جداکننده دو پلتفرم iOS و macOS در توسعه اپلیکیشن‌ها را از میان بردارد تا توسعه‌دهندگان بتوانند اپ‌های خود را به طور - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - همزمان و به صورت یکپارچه برای دو پلتفرم موبایل و دسکتاپ اپل توسعه بدهند.

با توجه به اهداف این پروژه، پشتیبانی از ماوس در آیپد امر چندان دور از انتظاری به نظر می‌رسد. اما با توجه به اطلاعاتی که تاکنون منتشر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - شده هنوز نمی‌توان در مورد قطعیت این موضوع اظهار نظر کرد. بنابراین باید منتظر ماند و دید که اپل برای iOS 13 چه برنامه‌هایی در سر دارد. برای آشنایی بیشتر با قابلیت‌های مورد انتظار در این نسخه سیستم عامل شما را به مطالعه این مقاله دیجیاتو دعوت می‌کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone