🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36571.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

حجم صدای خروجی G7 ThinQ احتمالا ده برابر موبایل های عادی خواهد بود

در دوره ای که بسیاری از تولیدکنندگان موبایل، قابلیت های صوتی را در اولویت قرار نداده و جک هدفون را کنار گذاشته اند، ال جی به تعبیه امکانات صوتی جدید در موبایل پایبند مانده است. ...

در دوره ای که بسیاری از تولیدکنندگان موبایل، قابلیت های صوتی را در اولویت قرار نداده و جک هدفون را کنار گذاشته اند، ال جی به تعبیه امکانات صوتی جدید در موبایل پایبند مانده است.

این کمپانی قبلا با تعبیه چیپست اختصاصی Quad DAC و هدفون های با کیفیت نظر کاربران - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مازندران استان مازندران - را جلب کرده و اینبار اسپیکر Boombox را به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مازندران استان مازندران - ارمغان آورده که احتمالا سطح صدای پایه را با بیس دو برابر 6 - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مازندران استان مازندران - دسیبل افزایش می دهد. این میزان تقریبا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مازندران استان مازندران - معادل ده برابر حجم صدای یک موبایل هوشمند معمولی خواهد بود که با توجه به محدودیت های فیزیکی فوق العاده به نظر می رسد. علاوه بر این با قرار دادن موبایل روی سطح سخت، بیس آن حتی افزایش نیز می یابد.

هنوز اطلاعات چندانی از این اسپیکر ارائه نشده اما فناوری آن مبتنی بر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مازندران استان مازندران - یک محفظه رزونانس است و بر اساس تصویر منتشر شده ظاهرا از کل بدنه موبایل بهره می برد؛ همین مساله باعث شده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مازندران استان مازندران - نسبت به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مازندران استان مازندران - موبایل های عادی فضای رزونانس به مراتب - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مازندران استان مازندران - بیشتری داشته باشد. تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مازندران استان مازندران

G7 ThinQ نیز مانند پرچمدار اخیر ال جی به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مازندران استان مازندران - لطف Hi-Fi Quad DAC کانال های صدای استریو (راست و چپ) را به صورت مجزا پردازش کرده و صدای بسیار با کیفیتی را به هدفون ها ارسال می کند. علاوه بر این پشتیبانی از DTS:X که به نظر برای اولین بار در موبایل ها شاهد آن هستیم، حتی در هدفون های - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مازندران استان مازندران - عادی صدای سه بعدی فراگیر 7.1 کاناله را برای کاربر به ارمغان - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مازندران استان مازندران - می آورد.

اسپیکر Boombox و قابلیت DTS:X روی کاغذ فوق العاده به نظر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مازندران استان مازندران - می رسند و اگر در سناریوهای واقعی هم کارایی بالایی از خود نشان دهند احتمالا در بهبود وضعیت فعلی ال جی در بازار موبایل بی تاثیر نخواهد بود و این همان چیزی است که ال جی برای بهبود حال نامساعد بخش موبایل خود سخت به آن نیاز دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone