🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15112.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

چگونه از صفحه نمایش مک خود فیلم بگیریم؟

پس از معرفی ابزار داخلی در نسخه‌ی موهاوی سیستم‌عامل مک در سال ۲۰۱۸، ضبط صدا، تصویر و حرکات موس برای کاربران بسیار آسان‌تر از قبل شد. اما چگونه می‌توان به صورت بهینه از ابزار ارائه ...

پس از معرفی ابزار داخلی در نسخه‌ی موهاوی سیستم‌عامل مک در سال ۲۰۱۸، ضبط صدا، تصویر و حرکات موس برای کاربران بسیار آسان‌تر از قبل شد. اما چگونه می‌توان به صورت بهینه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس - از ابزار ارائه شده توسط اپل برای ضبط صفحه‌ نمایش - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس - در مک استفاده کرد؟ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس - در ادامه‌ی مطلب به آموزش نحوه‌ی کار و اشاره به نکته‌های کاربردی پیرامون خواهیم پرداخت.

ابزار ارائه‌ شده برای ذخیره‌ی اسکرین‌شات‌ها در مک، می‌تواند برای ضبط صفحه‌ نمایش نیز به کار برود. برای دسترسی به آن می‌توانید یکی از روش‌های زیر را به دلخواه انتخاب کنید:

  • استفاده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس - از کلید ترکیبی Command + Shift + 5
  • فشردن کلید ترکیبی Command + Space و تایپ Screenshot در نوار جستجو
  • استفاده از Finder و سپس طی مسیر Go > Utilities و انتخاب Screenshot

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس

تنظیم گزینه‌های ضبط صفحه ‌نمایش

پس از باز کردن ابزار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس - Screenshot، یک نوار ابزار در قسمت پایینی صفحه نمایش داده می‌شود. سه گزینه‌ی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس - سمت چپ مرتبط با اسکرین‌شات هستند و دو گزینه در وسط برای ضبط صفحه‌ نمایش در نظر گرفته شده‌اند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس

با انتخاب Record Entire Screen می‌توانید تمام صفحه نمایش را ضبط کنید. اما اگر می‌خواهید تنها قسمتی از نمایشگر را ضبط کنید، گزینه‌ی Record Selected Portion را - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس - انتخاب کنید. - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس - سپس حاشیه‌ی نقطه‌چین - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس - برای تنظیم قسمت قابل ضبط نمایان می‌شود. به راحتی می‌توانید با حرکت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس - دادن نقطه‌چین یا تغییر اندازه آن، پنجره یا بخش دلخواه خود را ضبط کنید.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس

قبل از شروع ضبط صفحه نمایش در مک، با انتخاب گزینه‌ی Options می‌توانید مسیر ذخیره‌ی فایل نهایی را مشخص کنید. همچنین به برخی دیگر از قابلیت‌های کاربردی دسترسی خواهید داشت.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس

اگر به چند ثانیه زمان پیش از شروع ضبط نیاز دارید می‌توانید با استفاده از گزینه‌ی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس - Timer، مقدار دلخواه خود را بین ۵ یا ۱۰ ثانیه تاخیر انتخاب کنید.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس

در صورتی که قصد ضبط صدا با میکروفون در کنار تصویر را هم دارید می‌توانید گزینه‌ی Built-in Microphone را فعال کنید. چنین قابلیتی برای ساخت ویدیوهای آموزشی و توضیح موارد می‌تواند مفید باشد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس

گزینه‌ی Show Floating Thumbnail برای اسکرین‌شات گرفتن هنگام ضبط نمایشگر کاربرد دارد. با انتخاب آن پیش‌نمایش کوچکی از اسکرین‌شات در گوشه‌ی صفحه ظاهر خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس

گزینه‌ی مفید دیگر در این بخش، Show Mouse Clicks است که برای نشان دادن تمامی گام‌های طی شده در ویدیو می‌تواند مفید باشد. با فعال کردن آن‌، تمامی کلیک‌های انجام شده با ظاهر شدن یک دایره در اطراف نشانگر موس قابلیت تشخیص هستند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس

اگر از ضبط صفحه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس - منصرف شدید می‌توانید با بستن اپ Screenshot - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس - یا کلیک روی علامت X در سمت چپ تولبار یا فشردن کلید Escape از محیط ابزار خارج شوید.

ضبط صفحه نمایش

برای شروع ضبط پس از تنظیم کردن تمامی موارد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس - مورد نیاز خود، تنها کافی است که روی Record کلیک کنید. - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس - اگر تایمر را در مراحل قبلی فعال کرده باشید، ثانیه شمار پیش شروع فعال می‌شود.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس

پس از شروع ضبط، کلید توقف در نوار منو ظاهر می‌شود و فشردن آن، فرایند ضبط صفحه نمایش در مک را متوقف می‌کند. سپس با رفتن به مسیر انتخاب شده برای ذخیره می‌توانید به فایل خروجی دسترسی داشته باشید.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آباده استان فارس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone