🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22395.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اجرای ویندوز ۱۰ روی گلکسی S8؛ آغاز حکمرانی پردازنده‌های ARM

از کار‌هایی که توسعه‌دهندگان علاقه دارند با گوشی‌های قدیمی انجام دهند، اجرا کردن سیستم‌عامل‌های متفرقه روی آن‌هاست. یکی از این سیستم‌عامل‌ها ویندوز است. با معرفی نسخه ویندوز ۱۰ مخصوص چیپست‌های آرم، اجرا کردن آن روی ...

از کار‌هایی که توسعه‌دهندگان علاقه دارند با گوشی‌های قدیمی انجام دهند، اجرا کردن سیستم‌عامل‌های متفرقه روی آن‌هاست. یکی از این سیستم‌عامل‌ها ویندوز است. با معرفی نسخه ویندوز ۱۰ مخصوص چیپست‌های آرم، اجرا کردن آن روی گوشی‌های هوشمند ساده‌تر از گذشته شده است. البته برای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - این کار باید متحمل ریسک فراوانی شد. جدیدترین گوشی هوشمندی که توانسته ویندوز ۱۰ را اجرا کند، پرچمدار سال‌های نه چندان دور سامسونگ، یعنی گلکسی S8 است.

توسعه‌دهنده این برنامه که - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - با نام Evisio0n نیز شناخته می‌شود، توانسته نسخه مخصوص چیپست‌های آرم ویندوز ۱۰ را روی گلکسی S8 اجرا کند. نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که این نسخه از ویندوز ۱۰، اصلا محدود نیست و کاربران می‌توانند تمامی برنامه‌های موجود برای این سیستم‌عامل را اجرا کنند. در نتیجه اگر همیشه می‌خواستید نسخه کامل فوتوشاپ را روی گلکسی S8 داشته باشید، اکنون امکان‌پذیر است.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی

البته باید چندین نکته را یادآوری - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - کنیم. - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - برای مثال تمامی قابلیت‌های گلکسی S8 با این نسخه از سیستم‌عامل سازگاری ندارد. تاچ نمایشگر، دوربین‌ها و برخی از سنسورها از جمله قابلیت‌هایی هستند که هنوز فعال نشده‌اند. به همین دلیل نمی‌توان استفاده از این گوشی با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را به عنوان دستگاه روزانه پیشنهاد داد. با در نظر گرفتن این که روز گذشته همین توسعه‌دهندگان موفق شده بودند ویندوز ۱۰ نسخه آرم را روی شیائومی می ۶ نیز اجرا کنند، می‌توان امیدوار بود که راه گوشی‌های دیگر نیز به این لیست باز شود.

این نکته را هم فراموش نکنید که گلکسی S8 - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - این تست، از چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می‌برد. در نتیجه می‌توان انتظار داشت چیپست‌های جدیدتر کمپانی کوالکام، کار ساده‌تری برای اجرای این نسخه از ویندوز ۱۰ داشته باشند. توسعه‌دهندگان این پورت، قصد دارند روش‌های بوت دوگانه را نیز در دستور کار قرار دهند که هر وقت کاربر به سیستم‌عاملی قوی‌تر نیاز داشت، بتواند به سادگی میان آن دو جابجا شود.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی

خود کمپانی کوالکام نیز چندی پیش دمویی از اجرای ویندوز ۱۰ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - نسخه آرم روی لپ تاپی با اسنپدراگون ۸۲۰ منتشر کرده بود که به سادگی می‌توانست آفیس ۲۰۱۹ را اجرا و محتوای 4K - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - را پخش کند. این کمپانی حتی مدعی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - شده بود که توانایی پردازشی آن با پردازنده Core i3 اینتل برابری می‌کند. با توجه با بهینه‌تر بودن پردازنده‌های آرم و کم‌مصرف‌تر بودن ‌آن‌ها می‌توان امیدوار بود که استفاده از این چیپست‌های برای اجرای ویندوز ۱۰ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - در آینده افزایش یابد. در نهایت باید گفت چه کسی از اجرای ویندوز ۱۰ روی گلکسی S20 اولترا بدش می‌آید؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone