🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17640.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

داستان هک یاهو: بزرگ‌ترین هک تاریخ که تنها با یک کلیک انجام شد

یک کلیک اشتباه. همین برای هکرهایی که همسو با سرویس امنیتی دولتی روسیه کار می‌کردند کافی بود تا وارد شبکه یاهو شده و به پیام‌های ایمیلی و همینطور اطلاعات شخصی بالغ بر ۵۰۰ میلیون نفر ...

یک کلیک اشتباه. همین برای هکرهایی که همسو با سرویس امنیتی دولتی روسیه کار می‌کردند کافی بود تا وارد شبکه یاهو شده و به پیام‌های ایمیلی و همینطور اطلاعات شخصی بالغ بر ۵۰۰ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - میلیون نفر در سراسر کره زمین دسترسی پیدا کنند.

البته که رخنه امنیتی سال ۲۰۱۴ به شبکه یاهو، خیلی زود زیر سایه مکاشفات راجع به رخنه‌ای ثانویه که یک سال پیش‌تر صورت گرفته بود قرار گرفت: رخنه‌ای که در آن زمان گفته می‌شد حساب کاربری ۱ میلیارد نفری که از سرویس‌های یاهو استفاده می‌کردند را به خطر انداخت. و بعد یاهو گفت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - که در واقع حساب تمام ۳ میلیارد کاربرش تحت تاثیر این حمله مخوف قرار گرفته است.

پلیس فدرال ایالات متحده به مدت دو سال مشغول بررسی ابعاد مختلف رخنه امنیتی سال - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - ۲۰۱۴ بود و تازه اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی بود که ابعاد گسترده کار هکرهای روسی مشخص شد. در ماه مارس سال ۲۰۱۷، پلیس فدرال چهار نفر را به عنوان مسئولان این حمله معرفی کرد که دو نفر از آن‌ها، جاسوسان روس بودند. اما این هک چطور انجام شد؟ بیایید - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - توصیف پلیس فدرال آمریکا از ماجرا را باهم بخوانیم.


روند هک در اوایل سال ۲۰۱۴ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - میلادی و با ارسال یک ایمیل فیشینگ به یکی از کارمندان کمپانی یاهو - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - آغاز می‌شود. مشخص نیست که چند - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - نفر از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - کارمندان هدف حمله قرار گرفته - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - بودند و چند ایمیل ارسال شده، اما تنها کافی بود که یک نفر روی لینک ضمیمه شده در ایمیل کلیک کند و کار تمام - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - بود.

به محض اینکه الکسی بلان، هکر لیتوانیایی استخدام شده از سوی ماموران روسی، شروع به گشت‌وگذار در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - شبکه یاهو کرد، به صورت خاص به دنبال دو چیز می‌گشت: دیتابیس کاربران یاهو و همینطور ابزار مدیریت اکانت که از آن برای ویرایش دیتابیس استفاده می‌شد. چندان طول نکشید تا او به اهدافش دست پیدا کند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان

برای اینکه دیگر دسترسی خود را از دست ندهد، بلان یک در پشتی روی سرور یاهو نصب می‌کند که دسترسی دائمی به آن‌ها را برایش به ارمغان می‌آورد و بعد در ماه دسامبر، یک بک‌آپ از دیتابیس کاربران یاهو گرفته و آن را به کامپیوتر شخصی خودش انتقال می‌دهد.

این دیتابیس حاوی اطلاعاتی نظیر نام‌ها، شماره‌های تلفن، سوالات چالش پسوورد، پاسخ هرکدام و مهم‌تر از همه، ایمیل‌های بازیابی پسوورد و مقادیر مربوط به رمزگذاری منحصربه‌فرد هر اکانت بود.

همین دو مورد آخر بودند که به بلان و همکار دیگرش، یعنی کریم باراتوف، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - اجازه دادند اکانت‌های کاربران خاصی را به درخواست - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - ماموران - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - روسی (با نام‌های دیمیتری دوکوچاف و ایگور سوشین) هدف قرار داده و به آن‌ها دسترسی یابند.

ابزار مدیریت اکانت یاهو امکان جستجوی متنی ساده نام‌های کاربری را فراهم نمی‌کرد، بنابراین هکرها در عوض به سراغ ایمیل آدرس‌های بازیابی رفتند. بعضی از اوقات آن‌ها قادر به شناسایی اهداف خود براساس ایمیل آدرس‌های - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - بازیابی بودند و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - گاهی هم دامین مربوط به ایمیل مشخص می‌کرد که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - فلان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - اکانت، متعلق - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - به فلان کمپانی یا سازمانی است که جاسوسان روسی به آن علاقه دارند.

به محض شناسایی اکانت‌ها، هکرها می‌توانستند از مقادیر رمزگذاری شده‌ای که «Nonces» نامیده می‌شدند برای تولید کوکی‌های دسترسی از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - طریق اسکریپتی که روی سرور یاهو نصب شده بود استفاده کنند. این کوکی‌ها که برای بی‌شمار دفعات مختلف در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ تولیده شده بودند، به هکرها دسترسی آزادانه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - به اکانت ایمیل کاربر هدف را می‌دادند و حتی نیازی به وارد کردن رمز عبور - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - نیز - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - نبود.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان

در این پروسه، بلان و همکارانش رویکردی تمیز در پیش گرفتند که احتمال لو رفتن تمام ماجرا را کاهش می‌داد. به این ترتیب، از میان ۵۰۰ میلیون اکانتی که در دسترس‌شان قرار گرفته بودند، هکرها تنها به تولید کوکی برای حدود ۶۵۰۰ اکانت پرداختند.

از برجسته‌ترین افرادی  که مورد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - حمله قرار گرفته بودند می‌توان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - به یکی از مدیران ارشد وزارت امور داخلی روسیه و یکی از مربیان وزارت ورزش این کشور اشاره کرد. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - سایر اهداف هم ژورنالیست‌های روس، مقامات گمرک روسیه، کارمندان دولتی ایالات متحده، یکی از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - کارمندان کمپانی Swiss Bitcoin و کارمندی در خطوط هوایی ایالات متحده بوده‌اند.

حملات این هکرها آنقدر تمیز و بی‌سر و صدا انجام شد که وقتی یاهو برای نخستین بار در سال ۲۰۱۴ به سراغ پلیس فدرال آمریکا رفت، نگران بود که تنها ۲۶ اکانت مورد هدف هکرها قرار گرفته باشند. اما در آگوست ۲۰۱۶ بود که ابعاد عظیم و حقیقی رخنه مشخص شد و پلیس فدرال هم با جدی گرفتن هرچه بیشتر موضوع، به صورت همه‌جانبه به بررسی فعالیت هکرها پرداخت.

با تمام این اتفاقات، تازه در ماه دسامبر ۲۰۱۶ بود که یاهو - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نهاوند استان همدان - ماجرا را به صورت عمومی اعلام کرد و به صدها میلیون کاربر خود پیشنهاد داد تا فورا رمز عبور اکانت‌هایشان را تغییر دهند.

هرچند که مشخصا دیگر دیر بود...

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone