تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16652.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

«وندار» سرویس «برداشت مستقیم» را برای کسب‌وکارها ارائه می‌کند

تیم وندار اعلام کرد که سرویس «Direct Debit» یا «برداشت مستقیم» را ارائه می‌کند. برداشت مستقیم روش مرسومی در جهان است که توسط آن، مبلغ یک اشتراک به شکل خودکار از حساب مشترک برداشت می‌شود. ...

تیم وندار اعلام کرد که سرویس - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - «Direct Debit» یا «برداشت مستقیم» را ارائه می‌کند. برداشت مستقیم روش مرسومی در جهان است که توسط آن، مبلغ یک اشتراک به شکل خودکار از حساب مشترک برداشت می‌شود. به کلامی ساده‌تر، سرویس برداشت مستقیم به کسب‌وکارها - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - امکان می‌دهد تا هزینه‌های دوره‌ای یا تکراری مشتریان را با اجازه خود مشتری از حساب آنها برداشت کنند. استفاده از این سرویس برای کسب‌وکارها سهولت عملیات و برای کاربران نهایی، تجربه‌ی کاربری خوشایندی فراهم می‌کند.

«مهدی عبادی» مدیرعامل تیم وندار در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید که تمام مسیر عملیات در وندار از صفر تا صد به صورت آنلاین بوده و مانند برخی سرویس‌های سابق، لازم نیست که مشترک به بانک مراجعه و درخواست خود را به صورت فیزیکی ثبت کند. او همچنین اعلام می‌کند که وندرا قصد دارد سرویس برداشت مستقیم را به همه کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ ارائه دهد:

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران

«در مساله‌ای چون پرداخت قبوض، چالشی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - که وجود دارد اینست که یک رقم ثابتی در این میان وجود ندارد و مشترک شاید بخواهد - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - در برخی ماه‌ها پرداخت قبض سنگین خود را چند روز دیرتر انجام دهد. - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - در وندار تمرکز بیشتر ما روی سرویس‌های با رقم ثابت است که مشترکین ماه به ماه و در موعدی مشخص آن را پرداخت می‌کنند و حالا با - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - استفاده از وندار - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - می‌توانند اتوماتیک و بدون تعلل زمان، حساب - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - خود را شارژ نمایند.»

به عنوان مثال در سرویس برداشت مستقیم می‌توان شارژ ماهانه اینترنتی که هر ماه به شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت توسط - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - مشترک داده می‌شود را به صورت اتوماتیک در آورد و این رقم با اجازه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - خود مشترک در روزی مشخص از حساب وی کسر شده و به حساب مقصد واریز شود.

عبادی در پاسخ به این پرسش که - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - حال حاضر آنها با چند بانک کار خود را آغاز کرده‌اند به دیجیاتو می‌گوید که فعلا ۱۰ بانک همکار آنها هستند و دو کیف پول الکترونیکی «آپ» و «همراه کارت» نیز از جمله همکاران وندار در راه‌اندازی این سیستم هستند: «این ۱۰ بانک در کشور فعلا تنها بانک‌هایی بودند که توانایی اجرا کردن این پروژه را داشتند و اگر بانک‌های دیگر نیز به این زیرساخت برسند قطعا به سرویس وندار اضافه خواهند شد.»

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران

عبادی در پاسخ به این پرسش که برداشت مستقیم چه تاثیری در زندگی مشترک و بیزینس کسب‌وکارها خواهد داشت به دیجیاتو می‌گوید:

«مشترک دیگر دغدغه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - شارژ کردن دوباره و رفتن - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - به درگاه و خرید و زدن رمز دوم و مواردی از این قبیل - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - را سر ماه برای انواع سرویس خود ندارد و همه کارها را اتوماتیک به وندار سپرده است. این مساله آسایش نسبی برای او - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - فراهم می‌آورد اما بیشترین تاثیر روی تجارت کسب‌وکارها خواهد بود. شما فرض کنید مشترک یک سرویس VOD پس از آنکه اعتبارش تمام شد، شاید یک هفته بعد اکانت خود را شارژ - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - کند و VOD مذکور رسما در این یک - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - هفته ضرر کرده است. با راه‌اندازی این سرویس اما این ضررها دیگر به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - وجود ندارد و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - به نظر می‌رسد که مشتریان وفادارتری - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - به وجود خواهد آمد.»

همچنین آنطور که عبادی می‌گوید محدودیت استفاده از این سرویس برای افراد حقیقی نیز وجود ندارد اما در حال حاضر آنها در فاز اول صرفا به کسب و کارهای حقوقی این خدمات را ارائه می‌دهند.

خبر ارائه «Direct Debit» - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - یا «برداشت مستقیم» اولین بار در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت (بهمن ۹۷)، - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر رامسر استان مازندران - توسط رییس بانک مرکزی اعلام شد. «عبدالناصر همتی» در آن رویداد اعلام کرد: «یکی از اتفاقاتی که می‌تواند برای کسب‌وکارها تاثیر مثبتی داشته باشد، برداشت مستقیم است که در بسیاری از بانک های ما اجرایی شده و می‌توانیم از آن به عنوان ابزاری برای توسعه کسب‌وکارهای نوپا استفاده کنیم. با این ابزار، دغدغه فعالین برای جمع آوری وجوه از بین خواهد رفت.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone