🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  2. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  3. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  4. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  5. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44622.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

جزئیات بیشتری از موبایل جنجالی سرفس فون مایکروسافت در شایعات جدید فاش شد

مدتی است به نظر می رسد مایکروسافت قصد دارد عملکرد خود را در حوزه ابزارهای موبایل متحول کند، از تلاش برای فراهم آوردن امکان اجرای ویندوز ۱۰ روی چیپست های موبایل گرفته تا ساخت موبایل ...

مدتی است به نظر می رسد مایکروسافت قصد دارد عملکرد خود را در حوزه ابزارهای موبایل متحول کند، از تلاش برای فراهم آوردن امکان اجرای ویندوز ۱۰ روی چیپست های موبایل گرفته تا ساخت موبایل سرفس فون که به نظر می رسد بالاخره در حال آماده شدن است.

بر اساس شایعاتی که اخیراً از منابع چینی منتشر شده است به نظر می رسد تلفن هوشمندی که قرار است جایگاه مایکروسافت را در بازار موبایل مستحکم کند، به چیپست رده بالای اسنپدراگون، پایه و قلم استایلوس مجهز خواهد بود.

اما اگر این شایعات صحت داشته باشند Onto Table عمده ترین چیزی است که موبایل بعدی مایکروسافت را از رقبای موجود در بازار متمایز می کند. به نظر می رسد این ویژگی مشابه یک ویدیو پروژکتور در موبایل مایکروسافت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - باشد که از قابلیت Continuum در ویندوز ۱۰ پشتیبانی می کند.

با وجود چنین قابلیتی، دیگر نیازی به مانیتور ندارید و هرجا یک - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سطح صاف وجود داشته باشد می توانید تصویر موبایل را با ویدیو پروژکتور روی سطح انداخته و موبایل خود را مثل کامپیوتر شخصی استفاده نمایید.

البته به گفته ی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - منبع چینی این امکان هم وجود دارد که قابلیت فوق تنها برای ارسال تصویر به شکل بیسیم به مانیتور ها کاربرد داشته باشد و هنوز باید منتظر مشخص شدن جزئیات بیشتر در این زمینه بمانیم.

در شایعات جدید همچنین اشاره شده که تلفن هوشمند مایکروسافت بر خلاف آنچه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تاکنون تصور می شد سرفس فون نام ندارد و قرار - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است با نام Surface Mobile به بازار عرضه شود.

در گزارش های اخیر به نام هایی مثل Surface Peking، Surface Slavonia و Surface Monitor هم اشاره شده که احتمالاً محصولات مختلفی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - هستند - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و قرار است همراه با Surface Mobile به بازار عرضه شوند.

در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پایان گفتنی است که اکانت توییتری WalkingCat که شایعات جدید را درز داده پیش از این هم انتشار شایعات درستی را در پرونده ی خود دارد، اما با - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این حال توصیه می کنیم برای تصمیم گیری در این مورد تا روشن شدن چزئیات بیشتر منتظر بمانید.

- تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone