🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42447.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آذری جهرمی برای وزارت ارتباطات از مجلس رای اعتماد گرفت

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر پیشنهادی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز توانست از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد. او در دولت دوازدهم وزارت ارتباطات را اداره خواهد کرد. جهرمی اولین وزیر در ...

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر پیشنهادی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز توانست از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد. او در دولت دوازدهم وزارت ارتباطات را اداره خواهد کرد. جهرمی اولین - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - وزیر در تاریخ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ایران است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی متولد شده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - است.

آذری جهرمی امروز با ۱۵۲ رای موافق، ۱۲۰ رای مخالف و ۷ رای ممتنع و ۹ رای باطله به عنوان وزیر ارتباطات دولت دوازدهم برگزیده شد.

آنطور که حسن روحانی می‌گوید، جهرمی فردی است که آزادی را فدای امنیت ننموده و این دو را با هم طلب می‌کند. به عقیده روحانی، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - جهرمی می‌تواند از حقوق مردم در شبکه‌های اجتماعی و اشتغال آنها در فضای مجازی حراست کند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

جهرمی متولد سال ۱۳۶۰ است و در دانشگاه صنعت آب و برق تحصیل کرده و یک مهندس برق است. سوابق اجرایی جهرمی از سال ۱۳۸۸ شروع می شوند. آنطور که در برنامه‌های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - خود آورده، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از ۸۸ الی ۹۳ مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده است و پس از آن، تا سال ۹۵ به عضویت هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت می پیوندد. از سال ۹۵ تا کنون، جهرمی ریٔیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و معاون وزیر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ارتباطات بوده و حالا قرار است بار مسئولیت وزارت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ارتباطات را بر عهده گیرد.

جهرمی‌ پیشتر با انتشار برنامه‌هایش، از فناوری‌های جدید در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - عصر انقلاب دیجیتالی گفته بود. او باور دارد که اینترنت اشیا، کلان‌داده، رایانش ابری، نسل پنجم شبکه موبایل و هوش مصنوعی عواملی هستند که باید به آنها پرداخت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و کشور را برای میزبانی از آنها آماده نمود.


مطالب بیشتر در مورد آذری جهرمی:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone