🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  5. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39643.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

شرکت AKG هدفون هزار دلاری N5005 را معرفی کرد

شرکت AKG در جریان نمایشگاه CES امسال در لاس وگاس آمریکا از ایرفون N5005 رونمایی کرده است که اول از همه قیمت 1000 دلاری آن به چشم می آید. این هدفون در خانواده محصولات Studio ...

شرکت AKG در جریان نمایشگاه CES امسال - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رویان استان مازندران - در لاس وگاس - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رویان استان مازندران - آمریکا از ایرفون N5005 رونمایی کرده است که - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رویان استان مازندران - اول از همه قیمت 1000 دلاری آن به چشم می آید. این هدفون در خانواده محصولات Studio کمپانی فوق قرار می گیرد و مجموعه ای از کابل ها، سر گوشی ها و فیلترهای صوتی همراه با آن ارائه می شوند تا نیازهای دوستداران صدا و موسیقیدان ها را برآورده سازند.

هدفون N5005 محصولی زیبا - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رویان استان مازندران - و شیک است که بدنه مشکی کاملاً براق و البته ضد خش دارد. هرکدام از این - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رویان استان مازندران - محصولات شماره سریال اختصاصی دارند که روی بدنه حک شده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رویان استان مازندران - است. پشتیبانی از صدای های-رزولوشن بدین معناست که کیفیت خروجی این هدفون بالاتر از - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رویان استان مازندران - کیفیت سی دی های صوتی استاندارد است و درایورهای هیبریدی One Dynamic و Quad BA با طراحی پنج مسیره نیز به زعم سازنده، حداقل اعوجاج و صداهایی شفاف و واضح را در تمامی فرکانس ها ارائه می دهند.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رویان استان مازندران

درون جعبه هدفون AKG N5005 علاوه بر چهار جفت سر گوشی عادی و سه جفت سر گوشی ورزشی SpinFit، چهار فیلتر صدای قابل تعویض (تقویت بیس، صدای مرجع، تقویت صدای بالای متوسط و تقویت صدای زیر)، یک محفظه حمل، و کیت تمیزکاری هدفون دیده می شود. - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رویان استان مازندران - همچنین یک کابل - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رویان استان مازندران - با کانکتور 3.5 میلیمتری، - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رویان استان مازندران - یک کابل با کانکتور 2.5 میلیمتری، یک دانگل بلوتوث و یک ریموت سه دکمه ای با میکروفون و شارژدهی هشت ساعته نیز همراه این هدفون ارائه می گردد.

فیلترهای همراه N5005 کاملاً جالب و برای این سری هدفون های داخل گوشی کمی عجیب هستند. با استفاده از آنها می توانید ژانرهای مختلف موزیک را با تنظیمات صوتی مبتنی بر سلیقه شخصی خود گوش دهید و صداهای زیر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رویان استان مازندران - و بم را به دلخواه کنترل نمایید. با - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر رویان استان مازندران - همه این تفاسیر، هنوز مشخص نیست آیا هدفون جدید AKG شایسته برچسب قیمتی 1000 دلاری خواهد بود یا خیر.C

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone