🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  3. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  5. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12542.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات پردازنده‌های Tiger Lake-H اینتل با ۶ و ۸ هسته پردازشی افشا شد

اینتل در نمایشگاه CES 2021 از پردازنده‌های Tiger Lake-H برای لپ‌تاپ‌ها رونمایی کرد. حالا مشخصات آن‌ها افشا شده که مربوط به پردازنده‌های ۶ و ۸ هسته‌ای این سری می‌شود. مشخصات این پردازنده‌ها به تازگی توسط ...

اینتل در نمایشگاه CES 2021 از پردازنده‌های Tiger Lake-H برای لپ‌تاپ‌ها رونمایی کرد. حالا مشخصات آن‌ها افشا شده که - تعمیرات تلویزیون سام در شهر خراسان استان خراسان - مربوط به پردازنده‌های ۶ و - تعمیرات تلویزیون سام در شهر خراسان استان خراسان - ۸ هسته‌ای این سری می‌شود.

مشخصات این پردازنده‌ها به تازگی توسط حساب توییتری «momomo_us» افشا شده که شامل جزئیات مختلفی از آن‌ها می‌شود. در لیست منتشر شده که مربوط به یک لپ‌تاپ می‌شود، - تعمیرات تلویزیون سام در شهر خراسان استان خراسان - شاهد قرارگیری پردازنده‌های Core i9-11900H به همراه Core i7-11800H و Core i5-11400H هستیم که از ۸ و ۶ هسته پردازشی بهره - تعمیرات تلویزیون سام در شهر خراسان استان خراسان - می‌برند.

بالاترین مدل یعنی Core i9-11900H به ۸ هسته و ۱۶ - تعمیرات تلویزیون سام در شهر خراسان استان خراسان - رشته مجهز شده و مدل بعدی یعنی Core i7-11800H هم چنین ویژگی دارد. همانطور که می‌توان حدس زد، پردازنده Core i5-11400H عملکرد ضعیف‌تری دارد و به همین از ۶ هسته و ۱۲ رشته بهره می‌برد.

فرکانس پایه پردازنده‌های Tiger Lake-H در نسخه‌های Core i7 ،Core i9 و Core i5 به ترتیب برابر ۲.۱، ۱.۹ و ۲.۲ گیگاهرتز است که البته نسبت به گزارش‌های قبلی، کاهش چشمگیری را نشان می‌دهد. گفته می‌شود توان طراحی حرارتی این پردازنده‌ها به ۴۵ وات - تعمیرات تلویزیون سام در شهر خراسان استان خراسان - می‌رسد.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر خراسان  استان خراسان

لپ‌تاپی که مشخصاتش افشا شده، یک محصول عادی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر خراسان استان خراسان - نیست چرا که امکان - تعمیرات تلویزیون سام در شهر خراسان استان خراسان - سفارش آن با حداکثر ۶۴ گیگابایت رم، نمایشگر ۱۷ اینچی با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و حداکثر ۴ ترابایت حافظه SSD وجود دارد.

حساب توییتری دیگری به نام «OneRaichi»، جزئیات بیشتری درباره پردازنده‌های اینتل - تعمیرات تلویزیون سام در شهر خراسان استان خراسان - Tiger Lake-H منتشر کرده. این پردازنده‌ها از PCIe Gen 4.0 و ۲۰ مسیر پشتیبانی می‌کنند که عملکرد بالایی را در هنگام همراهی با کارت‌های گرافیک سری RTX 30 یا کوادرو در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

در حال حاضر بطور دقیق نمی‌دانیم این پردازنده‌ها در چه تاریخی روانه بازار می‌شوند، اما طبق اطلاعات گذشته - تعمیرات تلویزیون سام در شهر خراسان استان خراسان - انتظار می‌رود در سه ماهه دوم سال جاری میلادی از راه برسند. اینتل به عرضه آن‌ها در آینده نزدیک - تعمیرات تلویزیون سام در شهر خراسان استان خراسان - اشاره کرده، بنابراین شاید در ماه آینده میلادی شاهد ورود آن‌ها به بازار باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone