🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22747.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

جزئیات زبان طراحی گوشی بعدی ال جی منتشر شد؛ گوشه‌های خمیده و دوربین قطره‌ای

گوشی های پرچمدار ال جی در سال های اخیر شباهت های بسیار زیادی به یکدیگر داشته اند. ال جی به منظور متوقف کردن این روند و فاصله گرفتن از ترندهای کنونی دنیای موبایل، قصد دارد ...

گوشی های پرچمدار ال جی در سال های اخیر شباهت های بسیار زیادی به یکدیگر داشته اند. ال جی به منظور متوقف کردن این روند و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - فاصله گرفتن از ترندهای - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - کنونی دنیای موبایل، قصد دارد گوشی های بعدی را با زبان طراحی جدید روانه بازار کند.

ال جی می گوید در زبان طراحی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - جدید - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - نیم نگاهی به طبیعت داشته و قرار است گوشی جدید این کمپانی از لحاظ ظاهری با گوشی های دیگر فرق - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - داشته باشد. این شرکت تصاویری از - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - شمایل گوشی بعدی خود منتشر کرده که - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - برخی ویژگی های آن قابل - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - توجه هستند.

برای مثال می توان به چینش دوربین - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - ها اشاره کرد که ال جی آن را به «قطره باران» تشبیه کرده است. در این طراحی سنسورها - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - به ترتیب کوچک می شوند و در نهایت فلش LED زیر آنها جای می گیرد و ریزش قطره را تداعی می - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - کنند. ال‌جی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - اشاره - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - می کند که با این دیزاین قصد داشته از طراحی یک ماژول بزرگ و برآمده که امروزه تقریباً در همه گوشی ها مشاهده می - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - شود، خودداری کند.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر امیرکلا استان مازندران

مورد بعدی خمیده شدن گوشه های نمایشگر و پنل پشت گوشی است. ال جی این طراحی را «3D Arc Design» نامیده و می گوید هم گوشی را زیباتر می کند و هم حس خوبی به دستان کاربر منتقل می کند. البته این شیوه طراحی را قبلاً در محصولات سامسونگ و شیائومی هم دیده بودیم.

خبرگزاری کره ای Naver ماه جاری میلادی گزارش کرد که - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - ال جی در تاریخ 15 می (26 اردیبهشت) از گوشی بعدی خود با دیزان و برند جدید رونمایی خواهد کرد تا موفقیت سری خاطره انگیز «شکلات» را تکرار کند. شایعه شده این گوشی از چیپست میان - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - رده اسنپدراگون 765 بهره مند است و ضمن پشتیبانی از اینترنت 5G با قیمت معقول از راه خواهد رسید.

جزئیات بیشتری از گوشی بعدی ال جی منتشر نشده ولی این شرکت می گوید از زبان طراحی جدید در تمام گوشی های بعدی خود استفاده خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone