🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22748.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

مرخصی بدون حقوق و کاهش دستمزد کارمندان تسلا به خاطر شیوع ویروس کرونا

شرکت تسلا روز سه شنبه در نامه ای اعلام کرد که تمام کارکنان غیر ضروری را به مرخصی می فرستد و دستمزد کارکنان را نیز به خاطر تعطیلی کارخانه ها کاهش خواهد داد. به گزارش ...

شرکت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر تویسرکان استان همدان - تسلا روز سه شنبه در نامه ای اعلام کرد که تمام کارکنان غیر ضروری را به مرخصی می فرستد و دستمزد کارکنان را نیز به خاطر تعطیلی کارخانه ها کاهش خواهد داد.

به گزارش رویترز - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر تویسرکان استان همدان - و فوربز، مدیران تسلا کارمندان خود را از مرخصی اجباری و کاهش حقوق باخبر کرده اند. کارمندان این خودروساز باید از پنج روز دیگر (13 آوریل) به مرخصی رفته و حدوداً یک ماه بعد (4 مه) سر کار برگردند؛ البته در صورتی که امکان از سرگیری فعالیت ها وجود داشته باشد.

«Valerie Workman»، مدیر منابع انسانی تسلا در آمریکای شمالی با ارسال نامه ای به کارمندان آنها را از کاهش حقوق باخبر کرد. طبق این نامه حقوق معاون رئیس 30 درصد، دستمزد مدیران 20 درصد و حقوق باقی کارمندان 10 درصد کاهش خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر تویسرکان استان همدان

کارمندانی که نمی توانند از خانه کار کنند و یا وظایف مهمی بر دوش آنها نیست، به مرخصی بدون حقوق می روند ولی همچنان از بیمه سلامت بهره مند خواهند شد. مدیران تسلا گفته اند که این تصمیم به منظور کم کردن هزینه ها و دستیابی به اهداف بلند - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر تویسرکان استان همدان - مدت گرفته شده است.

شیوع ویروس کرونا در آمریکا تقاضا برای خودرو را کاهش داده و بسیاری از خودروسازان را وادار کرده تا کارمندان خود را به مرخصی اجباری بفرستند.

تسلا ماه گذشته پس - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر تویسرکان استان همدان - از بحث با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر تویسرکان استان همدان - مقامات - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر تویسرکان استان همدان - شهر کالیفرنیا، سرانجام کارخانه فریمانت را تعطیل کرد. بیش از 10 هزار کارگر در این کارخانه مشغول به کار بودند.

تعطیلی این کارخانه برنامه تسلا برای افزایش تولید تسلا مدل Y را مختل می کند. ایلان ماسک مدیرعامل این شرکت پیش بینی کرده تقاضا برای این خودرو از مجموع تقاضا برای دیگر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر تویسرکان استان همدان - خودروهای این سازنده، بیشتر باشد.

تسلا ماه گذشته اعلام کرد که منابع مالی لازم برای عبور موفقیت آمیز از دوران بحران را در اختیار دارد. این شرکت تا پایان سه ماهه سوم سال گذشته میلادی 6.3 میلیارد دلار پول نقد در اختیار داشته و سرمایه آن نیز به تازگی 2.3 میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone