🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33490.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل کروم ۷۰ منتشر شد؛ با تغییرات جدید آشنا شوید

گوگل ساعاتی پیش نسخه ۷۰ مرورگر محبوب خود را در دسترس کاربران ویندوز، مک و لینوکس قرار داد. در نسخه جدید قابلیتی فراهم شده تا کاربران بتوانند اتصال بین اکانت گوگل و کروم را غیر ...

گوگل ساعاتی پیش نسخه ۷۰ مرورگر محبوب خود را در دسترس کاربران ویندوز، مک و لینوکس قرار داد. در نسخه جدید قابلیتی فراهم شده تا کاربران بتوانند اتصال بین اکانت گوگل و کروم را غیر فعال کنند، حالا مرورگر از اپلیکیشن های تحت - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - وب پشتیبانی می‌کند، امنیت افزایش یافته و همچنین شاهد پشتیبانی از فرمت ویدیویی جدید A1 هستیم.

بزرگترین تغییر کروم ۷۰ یک عقب‌گرد به نسخه‌های - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - قبلی است. در کروم ۶۹ گوگل سعی کرد تا ورود به سایت گوگل را آسان‌تر کند و برای این منظور، آن‌ها کاری کردند تا بتوان با همان اکانت گوگل‌ به کروم هم وصل شد. اما دو مشکل به وجود آمد، اول اینکه اگر از یکی از اکانت‌ها (گوگل یا کروم) بیرون می‌آمدید، هر دو اکانت ساین اوت می‌شدند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان

مسئله دوم هم به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - حریم شخصی برمی‌گشت. اگر مرورگر به اکانت گوگل متصل می‌شد و همگام‌سازی اطلاعات (که گوگل کاربران را تشویق به آن می‌کند) را نیز فعال می‌کردید تاریخچه مرورگر، بوکمارک‌ها و رمزها در سرور گوگل ذخیره می‌شدند. چیزی که نگرانی کاربران را در پی داشت. حالا در نسخه - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - جدید قابلیتی فراهم شده تا این عضویت اتوماتیک را غیر فعال بکنید و بنابراین دیگر از مشکلات - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بالا خبری نباشد.

اما در کنا این تغییر، اجرای «اپلیکیشن های تحت وب» (Progressive Web Apps یا به اختصار PWA) دومین قابلیت مهم کروم ۷۰ هستند. PWA ها در واقع مشابه اپ های معمولی ویندوز هستند، با این تفاوت که تحت وب بوده و به همین خاطر ضمن داشتن حجم کم، نیازی به نصب شان نیست.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان

گوگل چند هفته پیش قول داده بود تا با کنترل بیشتر افزونه‌های کروم، دست هکرها برای دزدی اطلاعات را کوتاه می‌کند. در کروم ۷۰ یکی از این قول‌ها عملی شده - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است؛ اکنون می‌توانید مشخص کنید تا افزونه‌ها در چه سایت‌هایی فعالیت داشته‌ - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - باشند و کجا غیر فعال باقی بمانند.

بد نیست بدانید فعلا خبری از کروم ۷۰ روی اندروید نشده اما کاربران iOS هم هم‌اکنون می‌توانند برنامه را دریافت کنند. هر چند آپدیت نسخه iOS ویژگی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بزرگی ندارد و به غیر از رفع باگ‌ها، افزایش امنیت و ثبات تغییر مهمی را شاهد نیستیم. اگر رایانه شخصی دارید، کروم ۷۰ را می‌توانید از خود اپ یا سایت گوگل دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone