🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21061.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات کامل گوشی تاشوی سرفیس Duo؛ باتری ناامید کننده

مایکروسافت پاییز گذشته از گوشی تاشوی سرفیس Duo رونمایی کرد اما از آن زمان اطلاعاتی را در مورد ویژگی های این دستگاه افشا نکرده است. سرفیس Duo از دو نمایشگر ۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۸۰۰ در ۱۳۵۰ پیکسل ...

مایکروسافت پاییز گذشته از گوشی تاشوی سرفیس Duo رونمایی کرد اما از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قروه استان کردستان - آن زمان - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قروه استان کردستان - اطلاعاتی را در مورد ویژگی های این دستگاه افشا نکرده است. سرفیس Duo از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قروه استان کردستان - دو نمایشگر ۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۸۰۰ در ۱۳۵۰ پیکسل بهره می برد که به لطف لولای وسط قابلیت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قروه استان کردستان - چرخش - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قروه استان کردستان - کامل دارند.

بر اساس اطلاعاتی که توسط منبعی آگاه منتشر شده این گوشی از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قروه استان کردستان - چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ بهره خواهد برد. دلیل استفاده از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قروه استان کردستان - این تراشه قدیمی احتمالا نهایی شدن مشخصات سرفیس Duo پیش از معرفی اسنپدراگون ۸۶۵ است. بنابراین در این دستگاه جایی برای مودم X55 5G و پشتیبانی از شبکه 5G نخواهد بود.

در کنار این تراشه ۶ گیگابایت رم قرار خواهد گرفت که برای اجرای بازی و برنامه های اندرویدی کفایت می کند اما در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قروه استان کردستان - مقایسه با پرچمدارهای شاخص و حتی برخی میانرده‌های چینی چشمگیر نیست. حافظه داخلی نیز ۲۵۶ گیگابایتی است و در  کنار آن امکان استفاده از کارت حافظه نیز وجود خواهد داشت.

سرفیس Duo به دوربین اصلی تکی ۱۱ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و اندازه پیکسل های ۱.۱۲ میکرونی مجهز می شود.  تایید هویت بیومتریک از طریق سنسور اثر انگشت صورت خواهد گرفت اما ناامید کننده ترین نکته در مورد گوشی تاشوی مایکروسافت باتری ۳۴۶۰ میلی آمپرساعتی است که با توجه به ابعاد بزرگ نمایشگر نمی توان چندان روی آن حساب باز کرد.

علاوه بر عدم پشتیبانی از 5G سرفیس Duo از شارژ بی سیم - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قروه استان کردستان - و NFC هم محروم مانده است. هر چند اپ های پیش فرض مایکروسافت را می توان بین دو سمت نمایشگر جابجا کرد اما برنامه های دیگر لزوما از این قابلیت پشتیبانی نمی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قروه استان کردستان - کنند و فراهم کردن - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر قروه استان کردستان - چنین قابلیتی بر عهده توسعه دهنده ها قرار دارد.

سرفیس Duo قرار بود اواخر سال ۲۰۲۰ از راه برسد اما برخی گمانه زنی ها حاکی از احتمال عرضه پیش از موعد این گوشی تاشو است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone