🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21062.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک Giphy را با پرداخت ۴۰۰ میلیون دلار خرید؛ ادغام با اینستاگرام

Giphy یک وب‌سایت محبوب در زمینه ساخت و اشتراک فایل‌های گیف است که برای ادغام در شبکه اجتماعی پرطرفدار اینستاگرام توسط فیسبوک خریداری شده. در حالی که دو طرف معامله ارزش این قرارداد را اعلام ...

Giphy یک وب‌سایت محبوب در زمینه ساخت و اشتراک فایل‌های گیف است که برای ادغام در شبکه اجتماعی پرطرفدار اینستاگرام توسط فیسبوک خریداری شده. در حالی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رودبار استان گیلان - که دو طرف معامله ارزش این قرارداد را اعلام نکرده‌اند، گزارش‌ها خبر از ارزش ۴۰۰ میلیون دلاری - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رودبار استان گیلان - آن می‌دهند.

در حالی فیسبوک دست به چنین خریدی زده که رگولاتورها در حال بررسی خرید‌های شرکت‌های بزرگ از جمله اپل، گوگل و مایکروسافت هستند. در سال ۲۰۱۵ این شبکه اجتماعی بدنبال خرید Giphy بود - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رودبار استان گیلان - که البته چنین پیشنهادی از سوی این وب‌سایت رد شد و تصمیم گرفت با چندین شبکه اجتماعی به کار خود ادامه دهد، - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رودبار استان گیلان - البته این دو شرکت چنین گفتگوهایی را تایید نکرده‌اند.

Giphy تبدیل به بخشی از اینستاگرام می‌شود و بر اساس گفته فیسبوک، کتابخانه فایل‌های گیف این وب‌سایت علاوه بر اینستاگرام درون دیگر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رودبار استان گیلان - اپلیکیشن‌های متعلق به فیسبوک نیز ادغام خواهد شد. «ویشال شاه»، - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رودبار استان گیلان - معاون تولید اینستاگرام اعلام کرده:

«مردم همچنان قادر به آپلود فایل‌های گیف - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رودبار استان گیلان - خود خواهند بود، توسعه‌دهندگان و شرکای API نیز به APIهای Giphy دسترسی خواهند داشت و جامعه خلاق Giphy همچنان می‌توانند محتوای عالی خود را تولید کنند.»

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رودبار استان گیلان

Giphy اعلام کرده که با این قرارداد، در اکوسیستم بزرگتری قابل دسترس خواهد بود. در حالی خبر این معامله منتشر شده که «پروژه آزادی‌های اقتصادی آمریکا» که یک گروه دفاع از ضد انحصار است در بیانیه‌ای از رگولاتورها درخواست کرده این معامله را مورد بررسی قرار دهند و مانع از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رودبار استان گیلان - انجام آن شوند. آلفابت در سال ۲۰۱۸ پلتفرم گیف Tenor را خریداری و آن را درون قابلیت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رودبار استان گیلان - جستجوی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رودبار استان گیلان - تصاویر خود ادغام کرد.

سخنگوی فیسبوک اعلام کرده که ادغام کنونی Giphy در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و تیک تاک تغییری نخواهد کرد و فایل‌های گیف مکانیزم ردیابی آنلاین ندارند. بسیاری نگران جمع - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رودبار استان گیلان - آوری اطلاعات شخصی خود توسط فیسبوک هستند. در حال حاضر کمیسیون فدرال تجارت نسبت به این معامله از خود واکنشی نشان نداده. فیسبوک خبر از این داده که ۵۰ درصد ترافیک کنونی Giphy مربوط - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رودبار استان گیلان - به اپلیکیشن‌های این شرکت است که نیمی از آن را کاربران اینستاگرام تشکیل می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone