🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21920.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

آمازون کیت تست خانگی کرونا را به دست شهروندان می‌رساند

کمپانی آمازون در نظر دارد تا مقدمات تست خانگی ویروس کرونا را در شهر سیاتل برگزار کند. بر اساس گفه‌های این کمپانی، شهروندان این شهر می‌توانند به صورت داوطلبانه در سامانه «SCAN» ثبت نام کنند ...

کمپانی آمازون در نظر دارد تا مقدمات تست خانگی ویروس کرونا را در شهر سیاتل برگزار کند. بر اساس گفه‌های این کمپانی، شهروندان این شهر می‌توانند به صورت داوطلبانه در سامانه «SCAN» - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران - ثبت نام کنند تا کارمندان این شرکت کیت تست را به منزل این افراد ارسال کنند.

کیت‌های تست ویروس کرونا توسط شبکه ارزیابی ویروس کرونای سیاتل (Seattle Coronavirus Assessment Network) یا «SCAN» تامین می‌شود. این شبکه پیش از این برای بررسی و تحقیق بیماری آنفلوآنزا در سیاتل راه افتاده بود، ولی اکنون برای - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران - درک بهتر و شناسایی ویروس کرونا فعالیت می‌کند. هزینه این تست‌ها نیز توسط بازو‌های سرمایه‌گذاری خصوصی بیل گیتس تامین می‌شود.

SCAN در زمینه فنی نیز تنها نیست و انجمن خیریه بیل و ملیندا گیتس این سازمان را در چالش خود همراهی می‌کند. البته لازم به ذکر است دیگر کمپانی‌های بزرگ به منظور جبران ناکارآمدی‌های سیستم فدرال در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران - کنترل شیوع و تست همگانی ویروس کرونا نیز دست به کار شده‌اند. برای مثال مارک زاکربرگ از طریق انجمن خیریه خود در سانفرانسیسکو نیز همانند آمازون در حال عرضه کیت تست است.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران

آمازون در این پویش به کمک بازوی سلامتی خود «Amazon Care» (یک شبکه بهداشتی داخلی برای کارمندان آمازون) کیت‌های تست را به خانه‌ها ارسال می‌کند. البته این غول اینترنتی تست‌ها را محدود به کارمندان آمازون نکرده و تمام شهروندان سیاتل می‌توانند از خدمات SCAN بهره ببرند. همچنین کودکان و افرادی که - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران - از خود علائمی نشان نمی‌دهند نیز می‌توانند در این تست شرکت کنند. خبرگزاری CNBC در این رابطه عنوان کرده است تمامی پیک‌های غول اینترنتی برای مدیریت این قضیه آموزش دیده‌اند و وظیفه توزیع کیت تست کرونا به افراد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران - را دارند.

کریستن هلتون (Kristen Helton) - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران - مدیر اجرایی سلامت کمپانی سیاتلی می‌گوید:

پاسخ به بحران ویروس کرونا که به سرعت در حال توسعه بوده و باید تلاشی در سطح جامعه باشد که نیازمند همکاری بخش دولتی و خصوصی است. ما مفتخریم که توسط جامعه و سیستم بهداشت عمومی قوی و سیستم آکادمیک قدرتمند احاطه شده‌ایم تا به کمک توانایی بخش سلامت آمازون بتوانیم چنین کاری را پیش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چالوس استان مازندران - ببریم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone