🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40595.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

وجود باگی در مک او اس High Sierra موجب اختلال در دریافت پیام های آی مسیج می شود

به گزارش اپل اینسایدر، وجود باگی در مک او اس High Sierra باعث شده که کاربران مک طی چند روز گذشته در دریافت پیامک و پیام های آی مسیج با اختلال و تأخیر مواجه بشوند. به ...

به گزارش اپل اینسایدر، وجود باگی در مک او اس High Sierra باعث شده که کاربران مک طی چند روز گذشته در دریافت پیامک و پیام های آی مسیج با اختلال و تأخیر مواجه بشوند.

به غیر از این، مشکل مذکور ظاهرا ارسال نوتیفیکیشن پیام های جدید به دستگاه هایی که از طریق آی کلاود به مک متصل می شوند (مثل آیفون و اپل واچ) را هم متوقف می کند. به نظر می رسد که تنها راهکارهای فعلی برای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - حل این مشکل غیر فعال نمودن آی مسیج در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مک یا دانگرید - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به مک او اس سیرا باشد.

ظاهرا غیر فعال کردن و فعالسازی مجدد آی مسیج توانسته که مشکل را به طور موقتی برطرف - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نماید.

البته بعضی کاربران گزارش داده اند که غیر فعال کردن و فعالسازی مجدد آی مسیج یا ارسال - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یک پیام از مک توانسته که مشکل را به طور موقتی برطرف نماید. در هر صورت به نظر می رسد که تمامی اختلالات به وجود آمده در آی مسیج به نقشه های اپل برای همگام سازی پیام ها از طریق آی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کلاود در مک High Sierra باز می گردد.

اپل در آخرین به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - روز رسانی های سیرا پلتفرم - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پیام رسانی خود را یکپارچه سازی کرده تا مثلا در صورت پاک کردن یک پیام از آیفون، این کار در مک هم انجام بگیرد. شایان ذکر است که این ویژگی قرار بود همزمان با انتشار High Sierra در اختیار کاربران قرار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بگیرد، اما ارائه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آن به دلایلی نامشخص به آپدیت های بعدی سیستم عامل موکول شد.

مطابق گزارش اپل اینسایدر، کاربران مک وجود این باگ را به اطلاع بخش پشتیبانی فنی اپل رسانده اند اما به نظر نمی رسد که این مشکل در آخرین بیلدهای بتای High Sierra رفع شده باشد. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که اپل چه موقع - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برای برطرف کردن این باگ در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آخرین نسخه مک او اس اقدام خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone