🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  2. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  3. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40952.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کارت گرافیک های قدرتمند انویدیا Titan Xp برای علاقه مندان به جنگ ستارگان

بسیاری از گیمرها علاوه بر قدرت و کارایی سخت افزار مورد استفاده خود، به طراحی و خصوصیات ظاهری محصولات نیز توجه ویژه ای دارند که این موضوع را می توان در فروش خوب باندل های ...

بسیاری از گیمرها علاوه بر قدرت و کارایی سخت افزار مورد استفاده خود، به طراحی و خصوصیات ظاهری محصولات نیز توجه ویژه ای دارند که این موضوع را می توان در فروش خوب باندل های مختلف در کنسول های بازی مشاهده کرد.

کمپانی انویدیا نیز به عنوان - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تولیدکننده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کارت گرافیک (که در اجرای بازی ها نقش اساسی دارد)، در رویکرد مشابهی دو نمونه جدید از کارت گرافیک قدرتمند «Titan Xp» خود را با تم سری فیلم های محبوب «جنگ ستارگان» معرفی کرده که از طراحی جالبی برخوردارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستانتعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

کارت های جدید انویدیا در دو نسخه «Jedi Order» - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و «Galactic Empire» به بازار عرضه می شوند

محصولات جدید انویدیا در دو مدل «Jedi Order» و «Galactic Empire» ساخته شده اند که اولی با نور سبز رنگ نماد گروه مقاومت بوده و - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بدنه ای از جنس فلز به ظاهر کهنه (یادآور تجهیزات قدیمی و فرسوده گروه) دارد، و دومی با لامپ های LED قرمز رنگ نماد امپراتوری کهکشان است که از بدنه مشکی رنگ صیقلی (اشاره به تجهیزات مدرن و با کیفیت امپراتوری) بهره می برد.

جزئیات موجود در کارت های جدید انویدیا نیز در نوع خود جالب توجه هستند؛ چرا که در طراحی نسخه Jedi Order می توان یک شمشیر «Light Saber» - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را مشاهده کرد و دیزاین مدل Galactic Empire نیز به نوعی یادآور «ستاره مرگ» (Death Star) امپراتوری کهکشان است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

لازم به ذکر است که کارت گرافیک Titan Xp در حال حاضر قدرتمندترین - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - گزینه انویدیا برای گیمرها (سری P برای کاربری حرفه ای طراحی شده است) - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بوده که به 3840 هسته CUDA با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و 12 گیگابایت حافظه GDDR5X - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با سرعت 11.4 گیگابیت بر ثانیه مجهز شده، و توان پردازشی 12 ترافلاپس (دو برابر کنسول - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - Xbox One X) را فراهم می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

گفتنی است کارت گرافیک های سری جنگ ستارگان انویدیا با قیمت 1200 دلار، از امروز برای اعضای «GeForce Experience» قابل پیش خرید بوده و سایر علاقه مندان نیز می توانند پس از عرضه مستقیم به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بازار (26 آبان) این محصولات را خریداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone