🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37451.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

این هارد درایو، حافظه‌ای 1 ترابایتی برای ذخیره فایل‌ها و اپلیکیشنی برای ادیت آنی آنها دارد

هرکسی که مجبور است برای آپلود ویدیوها و فایل های تصویری حجیم در کامپیوتر خود مدت زیادی منتظر باقی بماند، احتمالاً خوشحال خواهد شد که بداند کمپین کیک استارتری برای یک هارد درایو پرتابل به ...

هرکسی که مجبور است برای آپلود ویدیوها و فایل های تصویری حجیم در کامپیوتر خود مدت زیادی منتظر باقی بماند، احتمالاً خوشحال خواهد شد که بداند کمپین کیک استارتری برای یک هارد درایو پرتابل به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مریوان استان کردستان - راه افتاده که می - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مریوان استان کردستان - تواند از فایل های شما بک آپ گرفته و خدمات آپلود در حال حرکت را درست پس از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مریوان استان کردستان - ثبت تصاویر ارائه دهد.

کمپانی سازنده این هارد درایو می گوید دیگر نیازی به حمل لپ تاپ خود - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مریوان استان کردستان - برای تصویربرداری در فضای باز نیستید و می توانید از اپلیکیشن مخصوص آن برای ادیت فایل ها و آپلودشان به دراپ باکس بهره ببرید. این دیوایس Gnarbox 2.0 نامیده می شود و امکان قرار دادن کارت های SD - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مریوان استان کردستان - را در هارد درایو مهیا می کند تا ابزاری سنتی برای بک آپ گیری نیز داشته باشد.

این هارد درایو مدلی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مریوان استان کردستان - ارتقایافته از Gnarbox 1.0 است که همین حالا راهکاری برای نگهداری موبایل فایل های حجیم و آپلود - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مریوان استان کردستان - آنها ارائه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مریوان استان کردستان - می دهد؛ این هارد درایو هم پیشتر در کیک استارتر شروع به کار کرده بود. بعد از عرضه موفقیت آمیز - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مریوان استان کردستان - Gnarbox 1.0 در سال 2015، کمپین Gnarbox 2.0 هم با موفقیت قابل توجهی همراه بوده و با عبور از هدف گذاری اولیه 75 هزار دلاری، در حال حاضر سرمایه ای 422 هزار دلاری به دست اورده.

Gnarbox 2.0 که همراه با حافظه ای 1 ترابایتی از راه می رسد، با گلکسی اس 6 الی گلکسی اس 9، گوگل پیکسل و اکثر دیوایس های اپل سازگاری دارد. با عرضه Gnarbox 2.0، مدل نخست این هارد درایو و اپلیکیشن سال 2014 آن کماکان پشتیبانی خواهند شد اما کمپانی سازنده از همین حالا ورژن جدید اپ خود را روی iOS و اندروید - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مریوان استان کردستان - منتشر کرده است. در نهایت ناگفته نماند که این هارد درایو قرار است طی ماه سپتامبر امسال عرضه شود اما مثل اکثر کمپین های کیک استارتر، تضمینی در این مورد وجود ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone