🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23008.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کانسپت ویوو Apex 2020 معرفی شد؛ شارژ بیسیم ۶۰ واتی و سلفی زیر نمایشگر

ویوو تیزر و همچنین اطلاعات جدیدی از گوشی مفهومی Apex 2020 منتشر کرد. پشتیبانی از شارژ بیسیم 60 واتی، دوربین سلفی زیر نمایشگر و صفحه نمایش آبشاری با لبه های بسیار خمیده، تنها چند مورد ...

ویوو تیزر و همچنین اطلاعات جدیدی از گوشی مفهومی Apex 2020 منتشر کرد. پشتیبانی از شارژ بیسیم 60 واتی، دوربین سلفی زیر نمایشگر و صفحه نمایش آبشاری با لبه های بسیار خمیده، تنها چند مورد از ویژگی های جالب توجه پرچمدار بعدی ویوو هستند.

مهم ترین ویژگی بصری کانسپت ویوو Apex 2020، نمایشگر آبشاری 6.45 اینچی با لبه های 120 درجه است که پا را فراتر از پرچمدار قبلی این سازنده یعنی ویوو نکس 3 می گذارد. - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان - این مدل همانند کانسپت سال قبل، هیچگونه درگاه و منفذی نداشته و خبری از دکمه های فیزیکی در آن نیست.

ویوو Apex 2020 هیچ ناچ و حفره ای نداشته و دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی زیر نمایشگر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان - پنهان شده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان - است. ویوو انتقال نور را در محل قرار گیری سنسور، شش برابر افزایش داده و به کمک هوش مصنوعی کیفیت تصویر را بهبود داده است. قضاوت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان - در مورد این فناوری هنوز زود است و باید دید در عمل چگونه عمل خواهد کرد. اوپو نیز اوایل تیر ماه امسال فناوری مشابهی را نمایش داد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان

کانسپت ویوو Apex 2020 در بخش دوربین نیز قدرتمند ظاهر شده و سازنده از «بزرگنمایی اپتیکال واقعی» دوربین تله فوتو آن خبر داده است. به گفته ویوو، این دوربین برخلاف دوربین گلکسی اس 20 اولترا که به کمک لنزهای ثابت و هوش مصنوعی بزرگنمایی را پردازش می کند، از المان های متحرک برخوردار بوده و بزرگنمایی 5 - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان - تا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان - 7.5 برابری را به ارمغان می آورد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان

دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان - گوشی از «ساختار گیمبال گونه» بهره مند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان - است که - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان - به گفته - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان - سازنده 200 برابر از سیستم های لرزشگیر اپتیکال سنتی بهتر عمل کرده و به فیلمبرداری بهتر و افزایش - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان - سرعت شاتر برای عکاسی شبانه منجر می شود.

ویوو Apex 2020 از فناوری شارژ بیسیم 60 واتی پشتیبانی می کند که طبق ادعای ویوو باتری 2 هزار میلی آمپر ساعتی را در مدت زمان 20 دقیقه به طور کامل شارژ می کند. این شرکت هنوز ظرفیت باتری این گوشی را فاش نکرده است.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان

از دیگر مشخصات کانسپت ویوو Apex 2020 می توان به چیپست اسنپدراگون 865، 12 گیگابایت رم، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان - از اینترنت 5G اشاره کرد. این گوشی 169 گرم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان - وزن داشته و با - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان - سیستم عامل اندروید 10 در رنگ های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان - مشکی و سفید موجود خواهد شد.

حال که تقریباً تمامی مشخصات - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان - پرچمدار Apex 2020 مشخص شده، سوال مهم این است که ویوو چه زمانی این گوشی را روانه بازار می کند؟

- تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر گلستان استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادی آور نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
رفقا سایت ***** مایکروفر ویرپول JT 479 WH شما را با بهترین قیمت و بهترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone