🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30589.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

بازار جهانی موبایل زیر سایه رکود: فروش باز هم کمتر از قبل

آیا اسمارت فون های امروزی به بالاترین سطح ممکن از پیشرفت رسیده اند؟ آیا به نقطه ای رسیده ایم که بگوییم طراحی ارائه شده برای تلفن های هوشمند تکراری شده و پیشتر نمونه شان به ...

آیا اسمارت فون های امروزی به بالاترین سطح ممکن از پیشرفت رسیده اند؟ آیا به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - نقطه ای رسیده ایم که بگوییم طراحی ارائه شده برای تلفن های هوشمند تکراری شده و پیشتر نمونه شان به بازار ارائه گردیده؟ شاید هم مساله چیز دیگریست و ما عادت کرده ایم که بیشتر از حد معمول از گوشی های موبایل خود استفاده کنیم. دلیل رکود ادامه دار بازار جهانی موبایل هرچه که باشد، عرضه جهانی این محصولات در سه ماهه سوم امسال هم برای چهارمین دور پیاپی نزولی شده.

شرکت Strategy Analytics که در زمینه تحقیقات بازار فعالیت دارد به تازگی گزارش خود - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - در این باره را منتشر کرده؛ طبق این گزارش افت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - سال به سال فروش - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - تلفن های هوشمند در سه ماهه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - سوم امسال ۳۶۰ میلیون - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - دستگاه بوده که این رقم برابر با ۸ درصد است. این افت به قدری قابل توجه است که لیندا سوئی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - رئیس شرکت Strategy Analytics را بر آن داشته تا از عبارت رکود برای توصیف حال و روز فعلی بازار جهانی موبایل استفاده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - نماید.

او در ادامه اینطور گفت:

 مسائلی چون طولانی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - تر شدن مدت زمان تعویض گوشی ها، انباشه شدن انبارهای موبایل در برخی مناطق و نبود نوآوری در طراحی سخت افزاری، صنعت تلفن های هوشمند - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - را به دردسر انداخته است.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان

شرکت IDC هم که احتمالا بیشتر برای کاربران موبایل شناخته شده است و در زمینه تحقیقات بازار فعالیت دارد گزارش اختصاصی خود در اینباره را منتشر کرده و باید بگوییم جزئیات اشاره شده در آن همگی با اطلاعات ارائه شده از سوی Strategy Analytics همخوانی دارند. در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - ادامه میتوانید خلاصله ای از گزارش IDC را هم بخوانید.

سامسونگ همچنان سلطان بازار جهانی تلفن های هوشمند است. این شرکت ۲۰ درصد از سهم بازار جهانی موبایل را در اختیار دارد و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - در جریان سه ماهه سوم سال جاری میلادی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - بیش از ۷۲ میلیون دستگاه موبایل را به فروش رساند که این میزان البته ۱۳ درصد کمتر از گوشی های فروخته شده اش در بازه زمانی مشابه سال قبل است.

هواوی از دیگر غول های صنعت موبایل دنیاست که در جریان سه ماهه سوم سال جاری میلادی ۵۲ میلیون دستگاه موبایل را به فروش رسانده (مجددا ۳۲ درصد از کل) و توانسته سهم بازار ۱۴ درصدی را در این حوزه به دست بیاورد. اما عملکرد نه چندان موفق هواوی در قیاس با سامسونگ را شاید بتواند به عدم حضور آن در بازار آمریکای شمالی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - نسبت داد.

در عین حال اپل هم جایگاه سوم جهانی را در اختیار دارد. این شرکت در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ توانسته ۴۷ میلیون دستگاه موبایل را به فروش برساند که در مقایسه با سال قبل تغییر چندانی را نشان نمی دهد و سهم ۱۳ درصدی را از بازار جهانی موبایل کسب کرده.

علیرغم تمامی اینها اما آنتونی اسکارسلا (یکی از مدیران تحقیقاتی در IDC) بر این باور است که بازار در آینده نه چندان دور دستخوش تغییراتی می شود. به گفته او سه ماهه پایانی سال جاری میلادی به خاطر حضور طیف وسیع پرچمداران موجود در بازار از جمله آیفون های جدید، میت ۲۰، پیکسل ۳، وی ۴۰ و نوت ۹ و در نهایت وان پلاس ۶ تی زمان بازگشت هیجان به بازار تلفن های هوشمند خواهد بود و مشتریان طیف وسیعی از انتخاب ها را پیش روی خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone