🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  2. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  4. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  5. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29574.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

این تروجان سیستم های ویندوزی بانک ها را نشانه گرفته است

گروه هکری TA505 اخیرا اقدام به انتشار نوعی جدیدی از بدافزار در فضای مجازی کرده که با ایجاد کمپین های سرقت اطلاعات علیه بانک ها، موسسات مالی و کسب وکارها، دسترسی از راه دور به ...

گروه هکری TA505 اخیرا اقدام به انتشار نوعی جدیدی از بدافزار در فضای مجازی کرده که با ایجاد کمپین های سرقت اطلاعات علیه بانک ها، موسسات مالی و کسب وکارها، دسترسی از راه دور به سیستم های مورد استفاده توسط آنها را فراهم می کند.

تروجان ServHelper که از نوامبر سال گذشته تا به حال فعال - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - است با نصب یک درب پشتی در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز دسترسی از راه دور به سیستم های تضعیف شده را در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - اختیار هکرها قرار - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - می دهد. اما حمله - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - در اینجا پایان نمی یابد: ServHelper همچنین نقش یک - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - دانلودر را برای FlawedGrace (خانواده ای از بدافزارهای تروجان) ایفا می کند که نخستین بار در نوامبر ۲۰۱۷ کشف شد و از آن تحت عنوان یک تروجان «تمام عیار» برای دسترسی از راه دور یاد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - شده است.

حالا کارشناسان موسسه امنیتی  Proofpoint تصمیم گرفته اند جزئیات بیشتری را در رابطه با کمپین تلفیقیServHelper و FlawedGrace ارائه نمایند.‌ همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد آنها حملات گزارش - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - شده را به TA505 نسبت داده اند؛ گروهی از مجرمان سایبری که برخی از بزرگ ترین حملات سایبری سال های اخیر را ترتیب داده اند و از سال ۲۰۱۴ تاکنون فعالیت می کنند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران

فعالیت ServHelper با ارسال - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - اسپم و ایمیل فیشینگ آغاز می شود. پیام ارسالی از طریق این ایمیل ها بسیار ساده است و صرفا از قربانیان خواسته می شود که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - اسناد عموما مرتبط با نقل و انتقال های بانکی را باز کنند. با این حال اما به خاطر تعداد بالای پیام های ارسالی (هر بار ده ها هزار ایمیل اسپم ارسال می شود) به باور مهاجمان علیرغم - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - پیش پا افتاده بودن این حملات، میتوان شمار زیادی از کاربران را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - با این - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - روش به دام انداخت.

به گفته کریس داوسون مدیریت واحد تشخیص تهدید در Proofpoint:

TA505 از روش های پیچیده مهندسی اجتماعی استفاده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - نکرده و صرفا برای پیدا - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - کردن قربانیان ناآگاه خود به ارسال انبوه این ایمیل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - ها متوسل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - شده. در واقع کنجکاوی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - انسان و تمایل به باز کردن سریع ایمیل ها و ضمائم آنها دلایل کافی را فراهم میکنند تا بدون نیاز به مهندسی اجتماعی در سطوح پیچیده این حملات - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - اتفاق بیافتند.

آنها که ضمایم ایمیلی را باز می کنند در واقع - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - امکان نصب تروجان ServHelper روی سیستم خود را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - فراهم می نمایند. محققان خاطرنشان کرده اند که این شکل جدید از بدافزارها با جدیت در حال توسعه است و هر بار که کمپین - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - جدیدی با کمک آنها راه اندازی می شود قابلیت ها و فرامین جدیدی به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - آنها اضافه میگردد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران

با این حال اما کارکرد اصلی و اولیه تروجان ServHelper دست نخورده باقی مانده است: این بدافزار نقش نوعی درب پشتی را ایفا میکند و به هکرها امکان می دهد که از راه دور به سیستم های - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - تضعیف شده دسترسی پیدا کنند و کنترل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - پروفایل ها و حساب های کاربری قربانیان - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - خود را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - به دست بگیرند.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم FlawedGrace برای استفاده در یک بازه زمانی محدود در سال ۲۰۱۷ توسعه پیدا کرد و کمی بعد در قالب کمپین ServHelper مجددا فعال شد. محققان بر این باورند که بدافزار FlawedGrace (با کمک تکنیک های برنامه نویسی شی گرا و چند ریسمانی توسعه یافته و این تکنیک ها عموما برای مهندسی معکوس و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر متل قو استان مازندران - تحلیل بدافزارها مورد استفاده قرار می گیرند) در این مدت به قابلیت های پیشرفته زیادی مجهز شده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone