🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44866.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

از کنفرانس توسعه دهندگان اپل «WWDC 2017» چه انتظاراتی داریم؟

اپل روز دوشنبه هفته آینده یعنی پنجم ژوئن (پانزدهم خرداد) در مرکز همایش های سن خوزه در ایالت کالیفرنیا به روی سن می رود تا کنفرانس جهانی توسعه دهندگان موسوم به WWDC امسال را آغاز نماید. در ...

اپل روز دوشنبه هفته آینده یعنی پنجم ژوئن (پانزدهم خرداد) در مرکز همایش های سن خوزه در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ایالت کالیفرنیا - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به روی سن می رود تا کنفرانس جهانی توسعه دهندگان موسوم به WWDC امسال را آغاز نماید. در این مراسم که با محوریت نرم افزار برگزار می گردد، می توان انتظار معرفی چند محصول سخت افزاری جدید را نیز داشت.

دوشنبه شب رأس ساعت 21:30 به وقت تهران - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می توانید پوشش زنده WWDC 2017 را از دیجیاتو دنبال کنید. در ادامه نگاهی گذرا خواهیم داشت به مواردی که احتمالاً بخشی از این - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رویداد پنج روزه را به خود اختصاص می دهند.

iOS 11

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در میان انتظارات متعدد از WWDC 2017 شاید نسخه جدید سیستم عامل iOS مهم ترین آنها به شمار آید. در این نسخه شاهد تغییرات گسترده ای در Siri خواهیم بود که عادات کاربر را بهتر درک کرده و پاسخ های سریع تر و دقیق تری را برای سؤالات ارائه می نماید.

سیستم پرداخت موبایلی Apple Pay هم احتمالاً به روز شده و پرداخت مستقیم (نظیر به نظیر) - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را پشتیبانی خواهد کرد. در iOS 11 برقراری تماس با فرد دیگری که او هم آیفون دارد، به صورت پیش فرض از طریق تماس صوتی FaceTime صورت می - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گیرد.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

شاید اپلیکیشن نظارت بر خواب هم به iOS 11 اضافه شود، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و انتظار می رود برنامه Clips نیز ویژگی های جدیدی را به خود ببیند. حالت ذخیره مصرف انرژی با فراگیری عادات و موقعیت مکانی کاربر، بهینه تر شده و ویژگی Dark Mode نیز به آن اضافه خواهد - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شد.

یکپارچگی بخش ارتباطات در یک منوی مشخص، یکی دیگر از قابلیت های iOS 11 خواهد بود که از طریق آن می توانید به صورت متمرکز به ایمیل ها، پیام های SMS و گفتگوهای شبکه اجتماعی با یک فرد مشخص دست یابید. - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - معرفی این نسخه سیستم عامل با عرضه نسخه بتای آن همراه خواهد بود، اما انتشار نسخه نهایی iOS 11 طی ماه های آتی صورت می پذیرد.

watchOS 4

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اپل احتمالاً نسخه جدیدی از سیستم عامل ساعت هوشمندش را به نام watchOS 4 معرفی می کند. البته هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن در دست نیست، اما چندی پیش اپل یک کمپانی سازنده ردیاب های وضعیت خواب را - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خریداری کرد، بنابراین انتظار می رود چنین قابلیتی به ساعت های هوشمند اپل نیز بیاید.

البته بهینه سازی عملکرد اپل واچ - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در زمینه پیگیری فعالیت های جسمانی و ورزشی کاربر نیز از جمله قابلیت های طبیعی و مورد انتظار نسخه جدید این سیستم عامل خواهد بود.

iPad Pro 2

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

با وجود تمرکز WWDC به نرم افزار، می توان به معرفی محصولات سخت افزاری اپل نیز امیدوار بود که مهم ترین آنها، آیپد پرو 2 است. در حال حاضر شواهد موثقی برای رونمایی از این دستگاه در کنفرانس امسال وجود ندارد، جز - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اینکه مینگ-چی کو احتمال عرضه آیپد پرو 10.5 اینچی را حدود 70 درصد برآورد کرده.

این مدل جدید آیپد پرو به ابعاد نمایشگر جدید، چیپست قدرتمند A10X، باتری قوی تر و نسل جدید قلم Apple Pencil نیز مجهز خواهد شد. البته دو مدل دیگر از تبلت حرفه ای اپل در ابعادی مشابه نسل های قبل و با سخت افزار جدید هم در فهرست انتظارات کارشناسان گنجانده شده اند.

iPhone SE 2

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

آیفون های امسال اپل طبق معمول در ماه سپتامبر یعنی اواخر تابستان/اوایل پاییز معرفی می شوند، اما شاید نسل جدید موبایل های ارزان قیمت این کمپانی یعنی iPhone SE را در WWDC ببینیم. این دستگاه در زمان عرضه (که هنوز مشخص نیست) جایگزین مدل های کنونی شده، اما از سخت افزار قوی تر و احتمالاً طراحی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - متفاوتی برخوردار خواهد گشت.

مک بوک

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

شایعات اخیر از معرفی سه مدل مک بوک جدید در کنفرانس توسعه دهندگان امسال حکایت دارند، ضمن اینکه مک بوک پرو، مک بوک ایر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و مک بوک 12 اینچی هم احتمالاً به روز رسانی خواهند شد.

البته این به روز رسانی فقط جنبه سخت افزاری دارد و به نظر نمی رسد با طراحی متفاوتی برای این مدل ها روبرو شویم. انتظار می رود مک بوک پرو های اپل هم بالاخره به نسل جدید پردازنده های Core i اینتل مجهز گردند.

اسپیکر Siri

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اپل چند وقتیست که روی اسپیکر هوشمندی مجهز به دستیار دیجیتال سیری (Siri) کار - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می کند، یا حداقل شایعات اینگونه می گویند. این دستگاه مستقیماً - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به رقابت با محصولات مشابهی همچون آمازون اکو یا گوگل - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هوم می پردازد و تحلیلگران معتقدند به احتمال - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 50 درصد، این دستگاه را در WWDC 2017 - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خواهیم دید.

اسپیکر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سیری (یا هر نامی که در زمان معرفی برایش در نظر گرفته شود) یک پنل لمسی خواهد داشت، و شاید به دوربین داخلی مجهز گردد که از - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آن برای شناسایی کاربر استفاده خواهد شد. حتی توانایی تشخیص احساسات و عواطف نیز از اسپیکر هوشمند اپل بعید نیست، هرچند نمی دانیم چگونه از آن استفاده می کند.

اپل تی وی و tvOS

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

انتظار اینکه نسل پنجم Apple TV را در کنفرانس توسعه دهندگان امسال ببینیم، کمی از واقعیت به - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دور است. با این حال شاید به روز رسانی مدل قبلی با پشتیبانی از محتوای 4K و HDR در کنفرانس امسال معرفی شود. البته فارغ از سخت افزار مورد بحث، نسخه جدیدی از سیستم عامل tvOS - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با پشتیبانی از دستیار هوشمند سیری و محتوای غنی تر در دستور کار اپل قرار گرفته است.

مک او اس

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

نهایتاً در بخش نرم - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - افزار، می توانیم نسخه جدید سیستم عامل محبوب macOS را در WWDC 2017 ببینیم که هنوز نامی رسمی برایش در نظر گرفته نشده، اما با شماره 10.13 شناخته می شود. در حال حاضر اطلاعات خاصی در مورد این به روز - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رسانی وجود ندارد و البته تا انتشار نهایی macOS 10.13 هم هنوز چند - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ماه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فرصت باقی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مانده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone