🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15352.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

فروش جهانی کامپیوترها در سه ماهه اول ۲۰۲۱ بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت

با ورود گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به بازار، کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها کمتر مورد توجه قرار گرفتند و رشد فروش چندانی را تجربه نکردند. با این حال شیوع ویروس کرونا و دورکاری کارکنان در اغلب نقاط ...

با ورود گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریمان استان خراسان - هوشمند - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریمان استان خراسان - و تبلت‌ها به بازار، کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها کمتر مورد توجه قرار گرفتند و رشد فروش چندانی را - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریمان استان خراسان - تجربه نکردند. با این حال شیوع ویروس کرونا و دورکاری کارکنان در اغلب نقاط جهان، رشد چشمگیر فروش آن‌ها را در پی داشت که در سه ماهه اول ۲۰۲۱ هم ادامه داشته است.

طبق گزارش جدید شرکت IDC، میزان فروش کامپیوترها شامل دسکتاپ‌ها، لپ‌تاپ‌ها و ورک‌استیشن‌ها در سه ماهه اول ۲۰۲۱ در مقایسه با - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریمان استان خراسان - مدت مشابه سال ۲۰۲۰ رشد ۵۵.۲ درصدی را تجربه کرده است.

در این بازه زمانی در سراسر جهان ۸۴ میلیون کامپیوتر به فروش رسیده که اگرچه نسبت به سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ کاهش ۸ درصدی را تجربه می‌کند، اما کمترین کاهش از سال ۲۰۱۲ در دوران پس از فصل تعطیلات محسوب می‌شود. میزان کاهش فروش در سال ۲۰۱۲ برابر ۷.۵ درصد بود.

به گفته IDC، عدم امکان تهیه کامپیوتر در سال گذشته میلادی یکی از دلایل ادامه رشد فروش در ۲۰۲۱ بوده:

«تقاضای برآورده نشده در سال گذشته و همچنین افزایش تقاضا به علت ادامه شیوع کرونا، باعث افزایش فروش کامپیوترها در سه ماهه اول ۲۰۲۱ شده‌اند. با این وجود، بازار با مشکلاتی مانند کمبود قطعات و همچنین لجستیک روبه‌رو است که هرکدام از آن‌ها به افزایش میانگین قیمت محصولات کمک کرده‌اند.»

میانگین قیمت کامپیوترها نه تنها بخاطر کمبود قطعات افزایش - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریمان استان خراسان - داشته، بلکه تقاضا برای محصولات قدرتمند هم در این زمینه نقش داشته‌اند. علاوه بر این، بخش‌های آموزشی بیشتر محصولات مجهز به نمایشگر لمسی را خریده‌اند که - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریمان استان خراسان - قیمت بالاتری نسبت به نمونه‌های معمولی دارند.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریمان استان خراسان

طبق آمار منتشر شده، لنوو با سهم ۲۴.۳ درصدی در صدر بازار قرار گرفته و رشد فروش ۵۹.۱ درصدی را به نسبت به سه ماهه اول ۲۰۲۰ تجربه کرده. در مقام بعدی اچ‌پی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر فریمان استان خراسان - با سهم ۲۲.۹ و رشد ۶۴.۱ درصدی به چشم می‌خورد. بیشترین رشد مربوط به اپل می‌شود که توانسته با رشد ۱۱۱.۵ درصدی در مقایسه با فصل اول ۲۰۲۰، در رتبه چهارم فهرست قرار بگیرد.

سوال مهم این است که آیا پس از پایان همه‌گیری، این رشد در فروش کامپیوترها ادامه خواهد داشت یا خیر که البته به گفته IDC، تا ۳ سال آینده شرکت‌ها احتمالا همچنان با افزایش فروش مواجه می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone