🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28951.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

بررسی تومن؛ اپلیکیشن خرید شارژ و پرداخت آنلاین [همراه با بررسی ویدیویی]

کم کم داریم وارد دومین دهه از هزاره دوم سال میلادی می‌شویم اما هنوز خیلی‌ها هنگام خرید یا استفاده از سرویس‌های مختلف با چالش پول نقد روبه‌رو هستند. چه وقتی که تاکسی‌ می‌گیرید و می‌خواهید ...

کم کم داریم وارد دومین دهه از هزاره دوم سال میلادی می‌شویم اما هنوز خیلی‌ها هنگام خرید یا استفاده از سرویس‌های مختلف با چالش پول نقد روبه‌رو هستند. - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان - چه وقتی که تاکسی‌ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان - می‌گیرید و می‌خواهید سریع‌تر به مقصد برسید، چه زمانی که در فروشگاه هستید و ممکن است حتی کارت‌تان را هم همراه‌تان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان - نیاورده باشید یا مواقعی که تصمیم دارید شارژ موبایل بگیرید. چیزی که «تومن» (Toman) را به یک اپلیکیشن کاربردی بین هزاران برنامه مارکت‌ها تبدیل کرده، دست گذاشتن روی راه حل همین چالش‌ها و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان - مشکلات است.

تومن یک اپلیکیشن پرداخت آنلاین بوده و سه‌کار انجام می‌دهد؛ پرداخت آنلاین کرایه تاکسی، خرید از فروشگاه و گرفتن شارژ. برای کرایه‌های تاکسی برنامه دو گزینه پیش‌روی کاربر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان - می‌گذارد: پرداخت با اسکن بارکد یا پرداخت با کد. برای «پرداخت با اسکن بارکد» کافیست دوربین گوشی را جلوی کد QR موجود در تاکسی بگیرید تا عکس و نام راننده نمایش داده شود.

سپس بعد از اینکه مطمئن شدید مشخصات - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان - درست است، هزینه را می‌پردازید. اگر هم کد QR در دسترس نبود یا برای دوربین موبایل مشکلی به وجود آمد می‌توانید از راه دوم یعنی «پرداخت با کد» استفاده کنید.

 تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان

در این روش با وارد کردن کد پذیرنده، پول به حساب راننده واریز - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان - خواهد شد. مهمترین ویژگی تومن به همین پرداخت آنلاین‌ هزینه‌های تاکسی مربوط می‌شود - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان - اما سازنده برای اینکه اپلیکیشنش را کاربردی‌تر کند، روی چند ویژگی دیگر هم دست گذاشته است. همانطور که گفتیم یکی از آن‌ها خرید شارژ بوده و کاربر قابلیت این را دارد تا سیم‌کارت‌های همراه اول، ایرانسل یا رایتل خود را شارژ کند؛ فقط و فقط با یک «کلیک» تا شارژ سیم‌کارت چند ثانیه هم وقت‌تان را نگیرد.

نکته دوم به قابلیت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان - خرید از فروشگاه‌ها بازمی‌گردد. تومن تنها محدود به تاکسی‌ها نبوده و قابلیت پرداخت آنلاین آن در فروشگاه‌های مختلف - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان - هم وجود دارد. هرچند میزان کارایی این ویژگی الان مشخص نبوده و برای قضاوت نهایی، باید صبر کنیم و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان - ببینیم فروشگاه‌ها چه استقبالی از این طرح انجام می‌دهند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان

نسبت به بقیه اپلیکیشن‌های مشابه، تومن یکی از ساده‌ترین تجربه‌های کاربری را دارد. همان لحظه که وارد اپلیکیشن می‌شوید، محیط پرداخت برایتان باز شده و سریع می‌توانید پرداخت را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان - انجام دهید. همچنین در بخش تراکنش‌ها، آخرین پرداخت‌هایی که کاربر انجام داده قابل مشاهده هستند؛ دیگر مزیت پرداخت آنلاین هزینه تاکسی، چون خیلی راحت به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان - تمام تراکنش‌ها دسترسی دارید و در پایان هفته یا ماه می‌ببینید چه هزینه‌هایی بابت تاکسی‌ها، خرید از فروشگاه‌ها یا گرفتن کارت شارژ داده‌اید.

هدف تومن راحتی بیشتر مردم در استفاده از تاکسی‌ها است و اگر بخواهیم فقط طراحی اپلیکیشن را مد نظر قرار دهیم، سازنده توانسته به هدفش برسد. تومن تجربه کاربری ساده‌ای داشته و فاصله بین اجرای اولیه اپلیکیشن و پرداخت نهایی خیلی کوتاه است. همان چیزی که در اینگونه اپلیکیشن‌ها اهمیت زیادی دارد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان

اما نکته مهم این در اینگونه اپلیکیشن‌ها به میزان واکنش‌ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان - تاکسیران‌ها برمی‌گردد. تاکنون اپ‌های گوناگونی با محوریت پرداخت آنلاین منتشر شده‌اند و همگی با وجود ویژگی‌های مختلفی که داشتند، ولی به‌خاطر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان - عدم استقبال راننده‌ها نتوانستند آنگونه که باید دیده بشوند. بنابراین زمان مشخص می‌کند که تومن به چه جایگاهی خواهد رسید.

بد نیست بدانید تومن فعلا در شهرهای تهران، شیراز و کرمان فعالیت دارد و احتمالا به زودی شاهد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان - پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان - آن از دیگر شهرها هم خواهیم بود. بنابراین اگر در این سه شهر ساکن هستید و تاکنون بارها با مشکل پول خرد مواجه شده‌اید، تومن را دانلود کرده و سفرهایی کم دغدغه‌تر را تجربه کنید.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسدآباد استان همدان

تومن

سازنده: تومن قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: حجم: 7 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone