🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28945.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

آگهی‌های سایت رند از دو میلیون شماره گذشت؛ داستان اولین مارکت پلیس ایرانی چیست؟

تعداد آگهی‌های بخش سیم‌کارت درج شده در سامانه رند از مرز دو میلیون آگهی گذشته و این وبسایت ده ساله حالا به بزرگترین مرجع خرید و فروش آنلاین سیم‌کارت تبدیل شده است. وبسایت رند از ...

تعداد آگهی‌های بخش سیم‌کارت درج شده در سامانه رند از مرز دو میلیون آگهی گذشته و این وبسایت ده ساله حالا به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - بزرگترین - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - مرجع خرید و فروش آنلاین سیم‌کارت تبدیل شده است. وبسایت رند از روزهای آغازین سال ۸۷ کار خود را آغاز کرده ولی در حقیقت یک سال پیش از آن تحقیقاتی برای ورود - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - به بستر آنلاین توسط تیم رند صورت گرفت؛ تیمی ۵ نفره که امروز به یازده نفر افزایش پیدا کرده است.

سرمایه‌گذاری که تیم رند در سال ۸۷ برای اغاز کار خود هزینه کرد نسبت به زمان خود رقم قابل توجهی بود و این تیم با دستی پر وارد میدان شد چرا که تصمیم داشت بتواند در بازار فضای مجازی حرف هایی برای گفتن داشته باشد. رند در طی سال‌های فعالیت خود چندین بار تزریق سرمایه انجام داده اما مبالغی که به شرکت وارد شده نه از سوی شرکت‌های دیگر و هولدینگ‌ها بلکه از طرق سهامداران خود مجموعه صورت گرفته است. به همین - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - شکل بوده که رند - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - با قدم‌های - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - خود و با تکیه بر خود رشد کرده و ذره ذره توانسته - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - به گسترش فعالیت خود بیفزاید.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان

چند ماه پس از اجرایی شدن سامانه رند بود که مدیران مجموعه تصمیم گرفتند تا شماره خط ثابت و آدرس دامنه را به لیست محصولات خود اضافه کنند. مسئولان سایت رند پروژه ایده محور خود را با سرعتی زیاد گسترش دادند و تصمیم گرفتند تا اولین (Market Place) مارکت پلیس تخصصی در فضای مجازی را راه‌اندازی کنند. اولین بودن در این فضا طبعا مشکلاتی را نیز با بخش سنتی به همراه داشته و این مشکلات تا به امروز چندان دردسرساز نبوده است چرا که مدیران خود مجموعه سالیان سال در همین بخش به خرید و فروش سیم کارت مشغول بودند و از دل این فعالیت‌های سنتی رو به فضای آنلاین آورده‌اند.

رند به عنوان یک مارکت پلیس عمل می‌کند و شدیدا به قوانین و اصول بازارچه اینترنتی بودن پایبند است؛ این ادعا زمانی به اثبات می‌رسد که بدانیم مجموعه رند به هیچ عنوان وارد رابطه خرید و فروش سیم‌کارت‌ها و دیگر محصولات مشتریانش نمی‌شود و نه در قیمت گذاری دخالتی دارد و نه حتی حق کمیسیون می‌خواهد. مدیران این مجموعه دلیل اعتبار بالای مجموعه خود در مارکت و بین کاربران را همین موضوع می‌دانند و باور دارند که پلتفرم آنها بستری را فراهم کرده تا خرید - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - فروش سیم‌کارت و دیگر محصولات به صورت شفاف و با قیمت‌های منطقی‌تری صورت بگیرد.

تا پیش از فروش آنلاین سیم‌کارت و راه‌اندازی بازاری اینترنتی همچون سایت رند، خرید و فروشی که در صنف سنتی در زمینه سیم‌کارت انجام می‌شد - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - مبنای خاصی نداشت و ممکن بود ضرر و زیانی متوجه خریدار یا فروشنده شود. بازارچه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - اینترنتی رند اما یک رقابت ایجاد - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - کرده که باعث شده هم قیمت‌گذاری تعدیل یابد و تبدیل به یک مرجع در این زمینه شود و هم اینکه دسترسی به فروشندگان زیادی در آن واحد برای کاربران صورت پذیرد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان

تیم رند ۴۰ تعریف را برای سیم‌کارت‌های رند متصور شده و توضیحات همه آنها را در وبسایت خود با شرح و تفصیل کامل به رشته تحریر در آورده است؛ عباراتی مانند رند پلکانی، آینه‌ای، حروفی و از این دست - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - تعاریف، عباراتی هستند که توسط تیم رند تشکیل شدند و امروزه میان تمام بازاریان رواج - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - یافته‌اند. برای مثال رند گفتاری به خطوطی اطلاق می‌شود که ۶ رقم ابتدای آنها پس از پیش شماره و یا ۶ رقم آخر آنها پس از کد به صورت ۲ جفت ، - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - ۳ رقمی یکسان باشد. مانند : * 400400 **09 و یا 522 522 * **09. لازم به ذکر است - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - که برای دیدن تعاریف بیشتری از خطوط رند می‌توانید به وبسایت این مجموعه سر بزنید.

به گفته مسئولان مجموعه رند، سه شهر تهران، اصفهان و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - مشهد بیشترین خرید و فروش - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - را انجام می‌دهند ولی دقیقا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - مشخص نیست که میزان آمار فروش و یا اینکه گران‌ترین سیم‌کارت بفروش رسیده چقدر بوده چرا که آگهی‌ها بعد از مدتی توسط خود فروشنده لغو می‌شوند و نمی‌توان با قاطعیت گفت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - که سیم‌کارت به فروش رسیده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - یا خیر.

رند همانطور که در خرید و فروش دخالتی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - ندارد، در قیمت‌گذاری هم خود را وارد نمی‌کند و تنها در جایی که کسی بخواهد سیم‌کارت خود را بیش از ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کند، وظیفه خود می‌بیند تا بازار - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - را کنترل کند. سیم‌کارتهایی که صاحبان آنها قصد دارند تا مبلغی معادل ۷۰۰ میلیون و یا بیشتر برای آن در نظر بگیرند باید با - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - برچسب «بالاترین قیمت» در سایت به نمایش در بیایند و این تنها قانون رند برای تعیین نرخ سیم‌کارتهای کاربران خود است.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان

تیم رند همچنین در حین و پس از مبادلات بین کاربران نیز خود را دخالت نمی‌دهد و ترجیح می‌دهد که هشدارهای لازم را پیش از انجام معامله به همه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - ابلاغ کند. قبل از هر خرید و فروشی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - به تمامی اعضا گفته می‌شود که خرید - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - خود را با اطلاعات و ایمنی کامل انجام دهند و حتما در دفاتر ارتباطی معتبر خرید و فروش خود را نهایی کنند.

اما - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - سوالی که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - اینجا مطرح می‌شود شاید این باشد که پس مدل درآمدی یک بازار اینترنتی آنلاین تخصصی که کمیسیونی هم از مشتریان خود در قبال فروششان ندارد چیست؟ تیم رند ماحصل درآمد خود را از دو بخش تامین می‌کند: ارزش افزوده و تبلیغات درون سایت؛ ارزش افزوده در اینجا به معنای اینست که اگر کاربری بخواهد آگهی‌اش بیشتر دیده شود، می‌تواند با خرج هزینه‌های نه چندان زیادی آگهی خود را بیشتر از دیگران در برابر چشم بازدیدکنندگان قرار دهد.

تیم رند به تازگی هم ده سالگی خود را طی کرده و هم مرز بیش از ۲ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - میلیون آگهی سیم کارت را رد کرده است؛ این دو موضوع - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - نشان از موفق بودن مجموعه‌ای می‌دهد که با تحقیق و توسعه ۵ نفره تاسیس شد و امروزه تبدیل به یکی از بزرگترین بازارهای اینترنتی تخصصی کشور شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سپهراد نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ میشه بگید شرکت شما دور و بر روستای جوزدان نجف آباد خدمات داره
پاسخ: بله در روستای جوزدان شهر نجف آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone