🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19037.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

تعداد آیفون‌های فعال در جهان از یک میلیارد دستگاه عبور کرد

«تیم کوک» مدیرعامل اپل طی گزارش مالی سه ماهه اپل اعلام کرد که بیش از 1.65 میلیارد دستگاه اپل در سراسر جهان فعال هستند که از این تعداد، یک میلیارد دستگاه آن گوشی آیفون است. تیم ...

«تیم کوک» مدیرعامل اپل طی گزارش مالی سه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر جویبار استان مازندران - ماهه اپل اعلام کرد که بیش از 1.65 میلیارد دستگاه اپل در سراسر جهان فعال هستند که از این تعداد، یک میلیارد دستگاه آن - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر جویبار استان مازندران - گوشی آیفون است.

تیم کوک با اشاره به حجم گوشی‌های آیفون فعال در سراسر جهان، این موفقیت بزرگ را نقطه عطفی در فعالیت‌های شرکت اپل می‌داند که توانسته در بین کاربران به چنین آماری دست پیدا کند.

در سال 2016، تعداد گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر جویبار استان مازندران - آیفون فروخته شده برای اولین بار به یک میلیارد رسید. در آغاز سال 2019، این شرکت اعلام کرد که 900 میلیون کاربر فعال دارد. از نظر اپل دستگاهی فعال محسوب می‌شود که طی 90 روز گذشته فعال بوده باشد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر جویبار استان مازندران

برخی تحلیلگران بازار پیش بینی کرده بودند که اپل در پایان سال 2020 به عرضه 1.9 میلیارد آیفون نزدیک می‌شود. اپل اما در جدیدترین گزارش مالی خود بدون اشاره به آمار گوشی‌های عرضه شده از دستیابی به درآمد 65 میلیارد دلاری فروش آیفون خبر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر جویبار استان مازندران - داده است. این بالاترین رکورد فروش آیفون اپل طی سال‌های فعالیت این شرکت است. رکورد قبلی مربوط به سه ماهه اول 2018 است که درآمد اپل از فروش گوشی‌های آیفون در آن مقطع زمانی به 61.58 میلیارد دلار رسیده بود.

در این بازه زمانی، درآمد اپل برای نخستین بار در طول تاریخ فعالیت خود به رقمی درحدود 111.4 میلیارد دلار رسید و رکورد جدیدی را ثبت کرد.

با وجودی که میزان فروش آیفون اپل در حال - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر جویبار استان مازندران - افزایش است و آمارها نشان می‌دهد که رکورد جدیدی را ثبت کرده است، اما اپل طی چند سال گذشته همچنان سعی می‌کند تا محصولات متنوعی به بازار عرضه کند و فروش بیشتری را برای خود رقم بزند.

پیش بینی تحلیلگران بازار حاکی از آن است که در کل، میزان عرضه گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر روند رو به رشدی نداشته و اپل نیز از این روند درامان نمانده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone