🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28948.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

فیت بیت از ساعت هوشمند ورسا لایت در کنار مچ بندهای جدید رونمایی کرد

ساعت هوشمند فیت بیت ورسا (Versa) از زمان معرفی به محبوب ترین محصول این شرکت تبدیل شده و حالا به منظور گسترش بازار و افزایش فروش، فیت بیت از نسخه ارزان تر آن با نام ...

ساعت هوشمند فیت بیت ورسا (Versa) از زمان معرفی به محبوب ترین محصول این شرکت تبدیل شده و حالا به منظور گسترش بازار و افزایش فروش، فیت بیت از نسخه ارزان تر آن با نام ورسا لایت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - در کنار یک مچ بند - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - هوشمند (در دو نسخه) و یک مچ بند مخصوص کودکان رونمایی کرده است.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان

نسخه ارزان قیمت ساعت هوشمند محبوب فیت بیت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - با یک بار شارژ انرژی لازم برای بیش از 4 روز فعالیت را دریافت کرده و مانند نسخه اصلی، از حسگر ضربان قلب - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - و سنسور SpO2 (سطح اکسیژن خون) بهره می برد. با این وجود مدل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - لایت 40 دلار - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - از نسخه معمولی ارزان تر بوده و با پرداخت 160 دلار قابل خریداری خواهد بود.

خاصیت ضد آب فیت بیت ورسا لایت سلامت آن را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - در زمان شنا کردن تضمین نموده اما بر خلاف مدل اصلی، نسخه لایت فاقد فشار سنج (بارومتر) و حافظه داخلی برای ذخیره سازی موسیقی است. عدم امکان پخش موسیقی باعث شده در طراحی ورسا لایت دکمه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - های تنظیم صدا حذف شوند.

فیت بیت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - اینسپایر و اینسپایر HR

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان

مچ بندهای هوشمند سری اینسپایر فیت بیت پس از هربار شارژ کامل که دو ساعت طول می کشد، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - تا پنج روز کار می کنند و قادر به پایش تمرینات ورزشی و استراحت های مابین آنها (با آموزش تکنیک تنفس - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - آرامش بخش) هستند.

فیت بیت اینسپایر با 2 ساعت شارژ 5 روز کار می کند

اینسپایر و اینسپایر HR تا - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - عمق 50 متری ضد آب بوده و برای شناگران انتخاب مناسبی هستند. این دو مچ بند همچنین از تایمر و کرونومتر داخلی بهره مند بوده و امکان نمایش اعلان های تلفن هوشمند روی نمایشگر سیاه و سفید OLED آنها وجود دارد.

لازم به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - ذکر است که نسخه HR به حسگر ضربان قلب نیز مجهز شده و در حالت عادی، هر 5 ثانیه ضربان قلب کاربر را ثبت می کند؛ اما اگر مچ بند تشخیص دهد که کاربر در حال انجام فعالیت بدنی است، فرآیند ثبت ضربان را هر ثانیه انجام خواهد داد.

فیت بیت اینسپایر با قیمت 70 دلار - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - و اینسپایر HR با قیمت 100 دلار به دست مشتریان خواهند رسید.

فیت بیت Ace 2

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان

مچ بند ایس 2 فیت بیت برای کودکان از ضربه گیرهای بادوام و خاصیت ضد آب - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - تا عمق 50 متری برخوردار شده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - و با صفحه ساعت های کودکانه و امکان سفارش بندهای شخصی سازی شده به بازار می آید.

فیت بیت Ace 2 به منظور آموزش عادات زندگی سالم به کودکان، چالش های تحرکی مختلفی داشته که در صورت انجام، نشان های مجازی مختلفی را به کودک اعطا می کند. این محصول مانند مچ بند اینسپایر با هر شارژ تا 5 روز کار خواهد کرد و 71 دلار - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - نیز - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گالیکش استان گلستان - قیمت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone