شرکت چینی اوپو روز گذشته از تازه ترین تلفن هوشمند خود به نام F11 Pro رونمایی کرد. دوربین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - ها - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - اصلی ترین و بارزترین مشخصه این گوشی میان رده هستند و میتوان آن را تازه ترین گوشی مجهز به دوربین اصلی با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی خواند. دوربین جلویی اوپو F11 Pro نیز همانطور که در تصاویر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - لو رفته قبلی دیده بودیم، از نوع جهنده است.

اوپو F11 Pro به نمایشگری با ابعاد ۵.۳۳۰ اینچی با رزلوشن 1080p مجهز شده است که به لطف دوربین جلویی جهنده ای که برایش در نظر گرفته شده هیچ بخشی از نمایشگر آن توسط اجزای دیگری چون بریدگی اشغال نشده اند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان

قلب تپنده اوپو F11 Pro یک چیپست مدیاتک Helio P70 با دو - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - ترکیب رم است:

  • ۴ گیگابایت رم / ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی
  • ۶ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

از دیگر امکان گوشی میان رده اوپو F11 Pro میتوان به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که از تکنولوژی شارژ سریع شرکت سازنده موسوم به VOOC 3.0 نیز بهره می برد. اما در کنار لنز دوربین ۴۸ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - مگاپیکسلی دستگاه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - یک حسگر اثرانگشت نیز در پشت بدنه آن به چشم میخورد که کار تامین امنیت آن را بر عهده دارد. اما میان رده جدید اوپو دو قابلیت قدیمی دارد: جک هدفون و پورت میکرو USB.

اگر اوپو برند محبوب شما نیست اما از هواداران وان پلاس - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - هستید این گوشی می تواند گزینه ایده آلی برایتان باشد. بد نیست بدانید که Pete Lau  نایب رئیس اوپو از جمله موسسین وان پلاس بوده و حالا اوپو تنها سهامدار سازمانی این شرکت محسوب می شود. با در نظر داشتن همین مساله گوشی های وان پلاس عموما از  نظر طراحی محصولات اوپو را در ذهن تداعی می کنند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان

امکانات اوپو F11 - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - Pro  در یک نگاه:

  • نمایشگر ۵.۳ اینچی با رزلوشن 1080p
  • چیپست مدیاتک Helio P70
  • دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی
  • دوربین جلویی جهنده
  • رم ۴ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی/ رم ۸ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی
  • باتری ۴۰۰۰ میلی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - آمپر ساعتی با تکنولوژی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردستان استان اصفهان - شارژ سریع