🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28949.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ در پاسخ به مدیرعامل هواوی از ناکارآمدی طراحی میت ایکس می‌گوید

پیش از این مدیرعامل هواوی گفته بود که طراحی گلکسی فولد بد به نظر می‌رسد و حال معاون مدیریت اجرایی سامسونگ با استدلال‌هایی به این ادعا پاسخ داده است. به گفته این نماینده سامسونگ، نحوه ...

پیش از این مدیرعامل هواوی گفته بود که طراحی گلکسی فولد بد به نظر می‌رسد و حال معاون مدیریت اجرایی سامسونگ با استدلال‌هایی به این ادعا پاسخ داده است.

به گفته این نماینده سامسونگ، نحوه طراحی بیرونی میت ایکس باعث شده تا صفحه نمایش این دستگاه به خش پیدا کردن و آسیب دیدن حساس - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر امیرکلا استان مازندران - باشد. در ضمن او اعتقاد دارد که این نوع طراحی کارایی دستگاه را کاهش داده و ممکن است هنگام استفاده از این گوشی تاشو بارها چیزی را به صورت غیر عمدی لمس کنید.

البته او تایید کرده که نحوه تا شدن گلکسی فولد هنوز - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر امیرکلا استان مازندران - مشکلات خودش را دارد که سامسونگ دلیلش را محدودیت‌های تکنولوژی می‌داند. ظاهرا در بلند مدت این کمپانی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر امیرکلا استان مازندران - قصد دارد راه مناسبی برای رسیدن به طراحی یک گوشی تاشو با قابلیت خم شدن به هر سمتی را پیدا کند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر امیرکلا استان مازندران

در همین راستا، - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر امیرکلا استان مازندران - اخیرا گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ به جز گلکسی فولد، در حال کار روی دو گوشی تاشو دیگری است که از طراحی متفاوتی بهره می‌برند. بر اساس این گزارش، دیگر گوشی تاشو سامسونگ عملکردی مشابه با - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر امیرکلا استان مازندران - میت ایکس داشته و از یک نمایشگر بیرونی بی نیاز خواهد بود.

دیگر گوشی تاشو معرفی نشده سامسونگ هم به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر امیرکلا استان مازندران - احتمال زیاد طرحی شبیه به موتورلا Raze خواهد داشت.  به این معنا که علاوه بر یک صفحه نمایش عمودی،‌ شاهد حضور یک صفحه نمایش کوچک‌تر نیز خواهیم بود. البته ممکن است سامسونگ با توجه به واکنش کاربران نسبت به گلکسی فولد، صفحه نمایش اضافی را از این گوشی معرفی نشده حذف کند.

به نظر می‌رسد سامسونگ در انتهای سال جاری میلادی یا سال ۲۰۲۰ به طور رسمی از این گوشی‌های تاشو رونمایی کند. تا آن روز، گلکسی فولد و هواوی میت ایکس شاخص‌ترین گزینه‌های موجود در بازار خواهند بود. شما کدام را ترجیح می‌دهید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone