🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35868.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

راه اندازی شبکه 100 گیگابیت بر ثانیه در سنگاپور

سنگاپور موفق شده اولین شبکه با سرعت 100 گیگابیت بر ثانیه را توسعه داده و راه اندازی کند. این شبکه که «SLIX» نام گرفته، به منظور تحقیقات و آموزش توسط جامعه «شبکه آموزشی و تحقیقاتی ...

سنگاپور موفق شده اولین شبکه با سرعت 100 گیگابیت بر ثانیه را توسعه داده و راه اندازی کند.

این شبکه که «SLIX» نام گرفته، به منظور تحقیقات و آموزش توسط جامعه «شبکه آموزشی و تحقیقاتی پیشرفته سنگاپور» (SingAren) و با هزینه ای 12 میلیون دلاری توسعه داده - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شده است.

این شبکه علاوه بر اینکه برای دانلود و آپلود محتویات تحقیقاتی توسط محققان مورد استفاده قرار - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می گیرد، می تواند برای دسترسی سریعتر به خدمات گوگل و مایکروسافت توسط دانشجویان دانشگاه های مشارکت کننده در این پروژه به کار رود. از جمله این دانشگاه ها می توان به دانشگاه ملی سنگاپور و دانشگاه فنی نانیانگ اشاره کرد.

اگر از تمامی پهنای باند این شبکه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بهره برده شود، سرعتی معادل - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 12.5 گیگابایت بر ثانیه برای کاربران فراهم خواهد شد. شبکه مورد بحث به محققانی که به مطالعه ژنوم ها می پردازند کمک می کند که اطلاعات را به منظور پشتیبان گیری با - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سرعت بالاتری نسبت به قبل آپلود کنند.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

بنا بر گفته های - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سخنگوی SingAren تا پیش از این پشتیبان گیری آنلاین تا چندین روز طول می کشید و به این ترتیب ارسال دیسک های پشتیبان - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - توسط پست زمان کمتری می بُرد و البته راه حل ارزان تری هم بود.

شبکه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - SLIX همچنین به سایر شبکه های تحقیقاتی منطقه از جمله شبکه آکادمیک و - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تحقیقاتی استرالیا (AARNet) و انستیتو ملی فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی ملی در ژاپن (NICT) متصل است. در آینده قرار است شبکه ما بین SLIX و NICT ارتقا یافته و به سرعت 100 گیگابیت بر ثانیه دست پیدا کند.

100 گیگابیت بر ثانیه در حال - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - حاضر به میزان فوق العاده ای سریع است و - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این در حالی است که شبکه های یک گیگابیت بر ثانیه برای بسیاری از کاربران سریع به حساب می آیند. بنا بر ادعای SingAren در آینده می توان سرعت این شبکه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - را تا 400 گیگابیت بر ثانیه نیز افزایش داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone