تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27475.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس با حضور ۴۰۰ شرکت‌کننده برگزار می‌شود

هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس» ۲۰۱۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ۱۹ تا ۲۲ خردادماه سال‌جاری برگزار می شود. پیشرفت‌های دانش و فناوری در جهان طی سال‌های اخیر تحولات بزرگی در ...

هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - فناوری «اینوتکس» ۲۰۱۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ۱۹ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تا ۲۲ خردادماه سال‌جاری برگزار می شود.

پیشرفت‌های دانش و فناوری در جهان طی سال‌های اخیر تحولات بزرگی در حوزه‌های مختلف ایجاد کرده و گسترش - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دانش نوین در ایران نیز ظرفیت‌های جدیدی برای توسعه کشور ما فراهم کرده است. به گزارش ستاد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خبری هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۱۹، استفاده از این ظرفیت، نیازمند رویدادهایی همچون اینوتکس است که بازیگران اصلی عرصه نوآوری شامل صاحبان ایده، استارتاپ‌ها، شرکت‌های فناور و سرمایه گذاران علاقمند به حضور در حوزه های دانش محور را زیر یک سقف گرد آورد. تا به گفته ستاد خبری اینوتکس، بدون درنظر گرفتن - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اهداف بازرگانی معمول در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نمایشگاه‌های - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تجاری، ضمن ایجاد ارتباط بین آنها از هم افزایی به وجود آمده، امکان شکوفایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های هر یک از آنها فراهم شود:

«در واقع هدف از برگزاری این رویداد که طی هفت سال گذشته به صورت متوالی برگزار شده و امسال هشتمین سال برگزاری آن است، تبادل فناوری میان شرکت‌های خصوصی دانش‌بنیان و دانش محور، تسهیل سرمایه‌گذاری مشترک بین شرکت‌های فناور، مشارکت شرکت‌های فعال در اکوسیستم نوآوری و فناوری در پروژه‌های تحقیق و توسعه، جذب سرمایه گذاران خارجی به شرکت های نوآور داخلی و بررسی راهکارهای رفع چالش های موجود در اکوسیستم نوآوری و فناوری است.»

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان

حضور ۴۰۰ مشارکت کننده در اینوتکس ۲۰۱۹

امسال در اینوتکس ۲۰۱۹ که شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» را برای خود برگزیده است، بیش از ۴۰۰ مشارکت کننده شامل شرکت فناور، استارتاپ، پارک علم و فناوری، شتابدهنده، مرکز رشد، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سرمایه‌گذار خطرپذیر، مشاور، منتور و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مخترع همراه با ارائه کنندگان خدمات کسب و کار به تبادل ایده‌ها و ظرفیت‌ها و دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز این نمایشگاه است و مرکز فن بازار ملی ایران و مرکز شتابدهی نوآوری، برگزارکنندگان نمایشگاه خواهند - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بود. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری از حامیان و پشتیبان‌های دائمی این نمایشگاه هستند. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - لازم به ذکر است - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اینوتکس ۲۰۱۹ میزبان رویدادها و بخش‌های متنوعی در حوزه‌های فناوری و نوآوری از جمله ۴۰۰ جلسه B2B و همچنین ۳۰ پیش رویداد و رویدادهای جانبی خواهد بود.

گفتنی‌ست سال گذشته هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۱۸، با حضور دبیر نمایشگاه و مدیر فن بازار ملی ایران و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - میان استقبال فعالان حوزه استارتاپی و با میزبانی ۱۵۰ استارتاپ و ۱۶ شتاب‌دهنده، ۱۱ سرمایه‌گذار خطرپذیر و بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان برگزار شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone