🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30493.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

نسخه 71 گوگل کروم برای اندروید منتشر شد؛ با تغییرات آشنا شوید

پس از انتشار نسخه 71 گوگل کروم برای مک، ویندوز و لینوکس، ساعاتی پیش نسخه اندروید این مرورگر نیز منتشر شد. طبق روال همیشگی در این نسخه شاهد تغییراتی در قابلیت‌های فنی و همچنین تغییراتی ...

پس از انتشار نسخه 71 گوگل کروم برای مک، ویندوز و لینوکس، ساعاتی پیش نسخه اندروید این مرورگر نیز منتشر شد. طبق روال همیشگی در این نسخه شاهد تغییراتی در قابلیت‌های فنی و همچنین تغییراتی در ظاهر و رابط کاربری اپلیکیشن بوده‌ایم.

نسخه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خرمدره استان زنجان - 71 گوگل کروم مبارزه با تبلیغات آزاردهنده را با قدرت بیشتری ادامه می‌دهد. از جمله تبلیغاتی که در این نسخه مسدود می‌شوند می‌توان به مواردی اشاره کرد که ظاهر صفحات چت یا پیام‌های هشدار سیستم یا پوش نوتیفیکیشن‌ها را تقلید می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خرمدره استان زنجان

از سوی دیگر توسعه‌دهندگان حالا می‌توانند به دلخواه ظاهر وب اپلیکیشن‌های خود در حالت تمام صفحه را شخصی‌سازی نمایند. اما از منظر رابط کاربری، شاهد تغییراتی در منوی تنظیمات مرورگر بوده‌ایم. حالا در بخش Basics منوی “Autofill and payments” به دو دسته مجزا تقسیم‌بندی شده: “Payment methods” و “Addresses and more” که حالا کاربران می‌توانند با کلیک‌های کمتری به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

گوگل کروم 71 برای ورود به صفحات پرداخت بانکی (که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خرمدره استان زنجان - ساختار درستی نداشته و به قدر کافی در مورد شیوه پرداخت به کاربر توضیح - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خرمدره استان زنجان - نداده‌اند) به شما صفحه هشداری را نشان می‌دهد. در این صورت می‌توانید با دقت و هشیاری بیشتری در مورد پرداخت یا عدم پرداخت در آن صفحه تصمیم‌گیری کنید.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خرمدره استان زنجان

اما تغییر کوچک دیگری که شاید بسیاری متوجهش نشوند، در بالای تب‌های جدید اتفاق افتاده. حالا در عوض دیدن لبه‌های سفید و خالی شاهد آیکن سیاه و سفید گوگل کروم در کنار عبارت New Tab خواهید بود.

و در نهایت سیاست‌های جدید گوگل در خصوص پخش خودکار ویدیو یا آهنگ در وبسایت‌ها، روی Web Audio - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خرمدره استان زنجان - API این نسخه از مرورگر نیز اعمال شده است. نسخه 71 گوگل کروم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خرمدره استان زنجان - را می‌توانید همین حالا برای رایانه‌های دسکتاپ و اندروید دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone