تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13393.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ایلان ماسک: قیمت بیت کوین و اتریوم بالا به نظر می‌رسد

اتریوم برای اولین بار قیمت بالاتر از ۲۰۰۰ دلار را تجربه کرده و بیت کوین هم با قیمتی نزدیک به ۵۶ هزار دلار توانسته به ارزش بازار بالاتر از ۱ تریلیون دلار دست پیدا کند. ...

اتریوم برای اولین بار قیمت بالاتر از ۲۰۰۰ دلار را تجربه کرده و بیت کوین هم با قیمتی نزدیک به ۵۶ هزار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - دلار توانسته به ارزش بازار بالاتر از ۱ تریلیون دلار دست پیدا کند. در حالی که یکی از دلایل اصلی این موضوع سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری تسلا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - در بیت کوین است، مدیرعامل این کمپانی یعنی ایلان ماسک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - در توییتی قیمت این دو رمزارز را بالا اعلام - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - کرده است.

گفته یکی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - از فعالان بازارهای مالی به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - نام «پیتر شیف» مبنی بر اینکه طلا دارایی بهتری نسبت به بیت کوین یا ارز بی‌پشتوانه است، واکنش ایلان ماسک در توییتر را در پی داشته. بد نیست بدانید شیف یکی از افرادی است که نسبت به آینده بیت کوین و رشد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - قیمتش بدبین است.

شیف در توییتی گفته که طلا پول واقعی محسوب می‌شود و از پول کاغذی و دارایی دیجیتال بهتر است، اما به گفته ماسک یک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - ایمیل که به سرمایه‌گذار اطلاع می‌دهد طلا دارد، با داشتن - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - طلا متفاوت است. به اعتقاد ماسک پول تنها داده‌ای برای معامله است:

«پول فقط داده‌ای‌ است که به ما اجازه می‌دهد از مشکلات مربوط به مبادلات جلوگیری کنیم. با توجه به این موضوع، قیمت بیت کوین و اتریوم بالا به نظر می‌رسند.»

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان

با وجود چنین اظهارنظری، بیت کوین و اتریوم همچنان رشد قیمت را تجربه می‌کنند. بیت کوین اکنون قیمتی بیش از ۵۶ هزار دلار دارد و اتریوم هم می‌خواهد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - قله قیمتی ۲۱۰۰ دلار را فتح کند، البته اگر بتواند ارزش خود را بالاتر از ۲۰۰۰ هزار دلار حفظ کند.

ایلان ماسک در هفته‌های گذشته با توییت‌های مختلفی توانسته تغییراتی در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - روند بازار رمزارزها ایجاد کند و برای مثال قیمت «دوج کوین» را چندین برابر کند، هرچند پس از مدتی از فروش این رمزارز توسط سرمایه‌گذاران عمده و اصلی حمایت کرد. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - باید منتظر ماند و دید توییت اخیر این کارآفرین میلیاردر و مدیرعامل تسلا، می‌تواند تغییری در روند بازار ایجاد کند یا در آینده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - نزدیک قیمت بیت کوین از ۶۰ هزار دلار هم فراتر می‌رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone