تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13677.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اولین مودم 5G M.2 اینتل با همکاری مدیاتک برای لپ‌تاپ‌ها معرفی شد

اینتل امروز در کنار رونمایی از جدیدترین اعضای خانواده پردازنده‌های سری U، اولین مودم 5G M.2 خود را هم معرفی کرد که نتیجه همکاری این کمپانی با مدیاتک است. این محصول که اینتل «5G Solution ...

اینتل - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - امروز در کنار رونمایی از جدیدترین اعضای خانواده پردازنده‌های سری U، اولین مودم 5G - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - M.2 خود را هم معرفی کرد که نتیجه همکاری این کمپانی با مدیاتک است. این محصول که اینتل «5G Solution 5000» - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - نام دارد، یک سیستم M.2 5G برای لپ‌تاپ‌ها محسوب می‌شود که امکان طراحی ساده‌تر 5G با رابط استاندارد را برای سازندگان لپ‌تاپ فراهم می‌کند.

مودم 5G M.2 اینتل از شبکه 5G زیر ۶ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و خبری از پشتیبانی از موج میلی‌متری در آن نیست. با این وجود، می‌تواند شبکه 4G LTE و 3G WCDMA را در اختیار کاربران قرار دهد. این مودم از سوی اکثر اپراتورها در سراسر جهان تاییدیه دریافت کرده، بنابراین باید منتظر چنین مودمی در بازار بسیاری از کشورهای باشیم. ضمنا در کنار ویندوز، کروم او اس و لینوکس هم از آن پشتیبانی می‌کنند.

مدیاتک تابستان گذشته شروع به نمونه‌سازی اولین راه‌حل 5G اینتل روی مودم T700 کرد و این دو شرکت با Fibocom هم همکاری کردند. کمپانی سوم برای دریافت تاییدیه و پشتیبانی رگولاتوری با دو غول فناوری همکاری داشته و البته کارهای تولید، فروش و توزیع ماژول‌های 5G M.2 را هم برعهده دارد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان

اگرچه فرمت M.2 پیچیدگی استفاده از شبکه 5G در لپ‌تاپ‌ها را کاهش می‌دهد، اما - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - معنای آن نیست که می‌توان این ماژول را در اسلات M.2 تمام لپ‌تاپ‌ها قرار داد. این محصول برای دریافت سیگنال به آنتن نیاز دارد.

اگرچه اینتل با اعلام همکاری با مدیاتک در سال ۲۰۱۹ قصد داشت زودتر از رقبایش از چنین راه‌حلی رونمایی کند، اما کوالکام چندین روز پیش از طراحی مرجع 5G M.2 خود مبتنی بر مودم‌های اسنپدراگون X62 و X65 رونمایی کرد.

اولین طراحی‌ها با اینتل 5G Solution 5000 همین امسال از سوی شرکت‌هایی مانند ایسر، ایسوس و اچ‌پی ارائه می‌شوند. انتظار می‌رود سال آینده بیش از ۳۰ طراحی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کنگاور استان کردستان - با این راه‌حل از راه برسند و لپ‌تاپ‌های بیشتری قادر به پشتیبانی از شبکه 5G باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone