🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33238.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک و RED از دوربین واقعیت مجازی Manifold با 16 سنسور رونمایی کردند

فیسبوک و RED بالاخره پس از چند ماه تبلیغ و پخش تیزر، از دوربین سه بعدی واقعیت مجازی خود تحت عنوان «Manifold» رونمایی کردند که به 16 سنسور Helium با کیفیت 8K (ساخت RED) مجهز ...

فیسبوک و RED بالاخره پس - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سوادکوه استان مازندران - از چند ماه تبلیغ و پخش تیزر، از دوربین سه بعدی واقعیت مجازی خود تحت عنوان «Manifold» رونمایی کردند که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سوادکوه استان مازندران - به 16 سنسور Helium با کیفیت 8K (ساخت RED) مجهز شده و از لنزهای 180 درجه اشنایدر بهره می برد.

دوربین منیفولد از فاصله 100 متری قابل کنترل است

دوربین مورد بحث توانایی ضبط ویدیوهای واقعیت مجازی با نرخ 60 فریم در ثانیه را داشته که با برخورداری از فناوری های اختصاصی فیسبوک، از عمق میدان - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سوادکوه استان مازندران - مناسبی برخوردارند. این ویدیوهای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سوادکوه استان مازندران - 360 درجه به کاربران اجازه می دهند هنگام تماشا، سر خود را به اطراف بچرخانند و سایر رویدادهای اطراف را هم مشاهده کنند. البته تجربه تماشای این ویدیوها مانند بازی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سوادکوه استان مازندران - های VR نیست و امکان قدم زدن در محیط وجود ندارد.

دوربین منیفولد همچنین - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سوادکوه استان مازندران - انعطاف پذیری خوبی برای ضبط ویدیو دارد و می توان از فاصله 100 متری آن را کنترل کرد. لوازم پشتیبانی و محل ذخیره سازی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سوادکوه استان مازندران - فایل ها نیز تا همین مقدار می توانند از دوربین فاصله بگیرند که چنین قابلیتی به خلق آثار با کیفیت و حرفه ای کمک خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سوادکوه استان مازندران

برای تدوین ویدیوهای ضبط شده توسط Manifold، تدوین گران باید از ابزارهای Adobe و OTOY استفاده کنند؛ البته شرکت RED یک کیت توسعه نیز در نظر گرفته که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سوادکوه استان مازندران - امکان پشتیبانی از ابزارهای تدوین شخص ثالث را فراهم می کند.

گفتنی است شرکت های فیسبوک و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سوادکوه استان مازندران - RED هنوز تاریخ به خصوصی را برای عرضه Manifold مشخص نکرده اند و به گفته خودشان، فعلاً در مسیر تجاری سازی محصول هستند. با این حال بعید نیست چنین وسیله ای با 16 دوربین گران قیمت، برچسب قیمتی نجومی داشته باشد (دوربین OZO نوکیا با 8 سنسور 25 هزار - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سوادکوه استان مازندران - دلار قیمت داشت) و صرفاً استودیوهای حرفه ای بتوانند آن را خریداری - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سوادکوه استان مازندران - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone