🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30684.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی آیفون XS سفارشی با قیمت ۳۰۰۰ دلار توسط لجند هلسینکی

لجند شرکتی است که در زمینه‌ی تولید دستگاه‌های سفارشی لوکس فعالیت می‌کند و در آخرین فعالیت‌های خود به رونمایی از مجموعه‌ای از طراحی‌های شگفت انگیز آیفون XS و اپل واچ ۴ پرداخته است. پنل پشتی ...

لجند شرکتی است که در زمینه‌ی تولید - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نجف آباد استان اصفهان - دستگاه‌های سفارشی لوکس فعالیت می‌کند و در آخرین فعالیت‌های خود به رونمایی از مجموعه‌ای از طراحی‌های شگفت انگیز آیفون XS و اپل واچ ۴ پرداخته است.

پنل پشتی این تلفن هوشمند با انواع الماس‌ها، پوست حیوانات و فیبر کربنی طراحی شده است. قیمت این گوشی‌ها حدود ۳۰۰۰ دلار خواهد بود. البته در این بین می‌توانید تلفن هوشمند آیفون XS مکس در نسخه‌ی Lu را با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نجف آباد استان اصفهان - قیمت ۴۰۶۰ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نجف آباد استان اصفهان - دلار خریداری نمایید.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نجف آباد استان اصفهان

قیمت‌های پایه برای آیفون XS ها با حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایت اعلام شده‌اند اما اگر علاقمند - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نجف آباد استان اصفهان - به خرید نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی باشید، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نجف آباد استان اصفهان - می‌توانید این تلفن‌های لوکس را با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نجف آباد استان اصفهان - ۲۰۰ دلار قیمت ارزان‌تر خریداری کنید. نسخه‌ی XS مکس همه‌ی این آیفون‌های سفارشی حدود ۱۳۰ دلار بیشتر از مدل‌های XS خواهد بود.

البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که این تلفن‌های هوشمند، صرفا از لحاظ ظاهری متفاوت هستند و ویژگی‌های داخلی آن‌ها هیچ تفاوتی با آیفون‌های معمولی نخواهد داشت.

این شرکت برخی از طرح‌های خود را رونمایی کرده اما امکان دریافت سفارش‌های خاص را هم رد نکرده است. به عنوان مثال شما می‌توانید از بین پوست چند حیوان بی‌گناه کشته شده مثل سوسمار، مار پایتون، نوعی ستاره‌ی دریایی یا کوسه جنس پنل پشتی خود را انتخاب نمایید.

علاوه بر این شرکت لجند امکان درج لوگو‌های مخصوص را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نجف آباد استان اصفهان - هم فراهم کرده و در انواع مختلف - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نجف آباد استان اصفهان - می‌تواند لوگو‌های مختلفی را نیز برای آیفون‌ها عرضه کند. به عنوان مثال در یکی از طرح‌های رونمایی شده، می‌توانید لوگوی قدیمی اپل با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نجف آباد استان اصفهان - طرح رنگین کمانی را روی آیفون XS مشاهده نمایید.

امکان خریداری این تلفن‌های هوشمند از طریق وبسایت رسمی لجند هلسینکی امکان پذیر خواهد بود. البته این شرکت در شهر‌های دوحه، سیدنی، هنگ کنگ و ماکائو دفتر‌هایی برای فروش محصولات خود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی اپل واچ و آیفون‌های شخصی سازی شده، می‌توانید به وبسایت لجند هلسینکی مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone