تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40369.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ پادشاه جدید سبک ریسینگ

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Dream League Soccer 2018

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

  • ناشر: First Touch
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [لینک کمکی]
  • بازی آنلاین و آفلاین است

First Touch - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - امسال سنت شنی نمود و در کمتر از 8 ماه دو - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نسخه از سری معروف Dream League Soccer را منتشر کرد. علت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این تصمیم مشخص نیست ولی احتمالا آن ها می خواستند تا از لحاظ عددی از رقیبای معروف خود یعنی PES و FIFA عقب نمانند و پا به پای شان پیش بیایند. - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در هر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - صورت Dream League Soccer 2018 اینجاست و بازی با پیشرفت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هایی که دیده همانند همیشه می تواند یک تجربه فراموش نشدنی از فوتبال را به بازیکن ها هدیه بدهد.

شاید بزرگترین تغییر بازی نسبت به گذشته را بتوانیم به نام بخش «نقل و انتقالش» - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بنامیم. در پایان هر هفته می توانید فوتبالیست های مخفی را خریداری کرده یا بازیکن های ساخته شده را بخرید. پیشرفت گرافیک، بهبود گیم پلی و هوش مصنوعی نیز از دیگر ویژگی های مثبت Dream League Soccer - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - 2018 به شمار می روند. اگر خواهان یک عنوان فوتبالی همانند نسخه کنسولی فیفا و PES روی موبایل هستید، عنوانی بهتر از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ساخته First Touch نخواهید یافت.

Grid Autosport

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

  • ناشر: Feral Interactive
  • قیمت: 9.99 دلار
  • پلتفرم: iOS 
  • بازی آنلاین و آفلاین است

در حالی که همچنان بحث «بهترین بازی ریسینگ اسمارت فون ها» بین دارندگان این دیوایس های دستی داغ است، Grid Autosport به یک باره همه را ساکت کرد. به اعتقاد بعضی منتقدان، پورت Grid Autosport نه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تنها با اختلاف بهترین عنوان اتومبیل رانی تلفن های هوشمند است بلکه توانسته استانداردهای جدیدی هم برای سخت افزار آن ها به وجود بیاورد. از لحاظ گیم پلی، بازی در سبک Real Racing 3 - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قرار دارد.

یعنی همانند آن شما در پیست های واقعی و با ماشین های مختلف باید با بقیه مسابقه دهید. بازی بیش از 100 مدل اتومبیل در کلاس های گوناگون داشته و با هر کدام شاهد یک تجربه متفاوت از رانندگی خواهید بود. جالب اینجاست Grid Autosport با حدود 8 گیگابات توانسته حجیم ترین بازی موبایل لقب بگیرد و باید صبر کنیم ببینیم آیا Final Fantasy XV: Pocket Edition می تواند رکورد ساخته Feral Interactive را بشکند یا نه.

فعلا تاریخ دقیق عرضه نسخه اندروید مشخص نشده ولی با توجه به گفته های چند ماه پیش توسعه دهنده، دارندگان دیوایس های اندرویدی در نیمه اول سال 2018 می توانند منتظر انتشار بازی باشند. بد نیست بدانید - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - Grid Autosport سه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سال پیش برای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کنسول ها و رایانه های شخصی منتشر شد و اکنون شاهد پورت آن برای تلفن های هوشمند هستیم. نسخه آیفون بازی 10 دلار قیمت داشته و هیچگونه پرداخت درون برنامه ای هم ندارد.

Mayhem

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

این هفته دو بازی سافت لانچ - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سرانجام به عرضه جهانی رسیدند. ابتدا Mayhem و سپس Sniper Strike: Special Ops که هر دو را قبلا معرفی کرده بودیم اما به خاطر اهمیت بیشتر ساخته Chobolabs تصمیم گرفتیم نگاهی دوباره به آن بیاندازیم. بازی به نوعی نسخه دو بعدی عنوان موفق اوورواچ به حساب می آید. مبارزات سه به سه بوده و به نبرد با تیم رو به رویی می روید. هر کاراکتر هم دارای قدرت های خاص خودش است و بنابراین نحوه انتخاب آن ها به سبک بازی خودتان بستگی خواهد داشت.

Game Dev Tycoon

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

  • ناشر: Greenheart Games
  • قیمت: 4.99 دلار
  • پلتفرم: iOS 
  • بازی آفلاین است

چه می شد اگر یک استودیو بازیسازی داشتید؟ این سوالی است که Game Dev Tycoon می خواهد به آن جواب بدهد. در این عنوان شبیه ساز، شما از دهه 80 کارتان را در یک گاراژ آغاز کرده و باید با ساخت بازی های ویدیویی شرکت تان را پیشرفت دهید. در ادامه نیز هر چه قدر پول بیشتری به دست بیاورید، می توانید بازی های پر هزینه تر و با قابلیت های جدید بسازید.

در واقع همانند عنوان ایرانی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - لایو تی وی تایکون [بررسی دیجیاتو]، - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - Game Dev Tycoon هم به خاطر آزادی عملی که به بازیکن ها می دهد توانسته یکی از سرگرم کننده ترین - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - عناوین سبک Idle Games بشود. به گونه ای که در استیم [بازی سال 2012 برای پی سی انتشار یافته بود] میانگین امتیازی کاربران 10 از 10 است. بازی ماه بعد برای اندروید منتشر می شود اما اگر نسبت به اداره استودیو بازیسازی هیجان زده هستید، Game Dev Story را دانلود کنید.

Naruto x Boruto: Ninja Voltage

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

  • ناشر: Namco Bandai
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [لینک کمکی]
  • بازی آنلاین است

در نگاه اول Naruto x Boruto: Ninja Voltage یکی دیگر از کلون های شبیه به کلش رویال به نظر می رسد. بازی از دو بخش تشکیل شده و در یکی از آن ها به بازیکن کنترل روستایی داده می شود. حالا او باید با کاشت تله و پرورش نینجاها جلوی حمله کاربران - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - را بگیرد. در بخش دوم نیز وظیفه دارید به روستای بقیه حمله کرده و منابع به دست بیاورید. خیلی کلیشه ای است؟ مطمئنا آره ولی نکته اینجاست سازنده با اضافه کردن المان های اکشن توانسته عنوانش را جذاب تر کند. در بخش حمله مستقیما کنترل کاراکترها را به عهده داشته - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - همانند عناوین نقش آفرینی باید با آن ها بجنگید.

Rush

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

  • ناشر: Ketchapp
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - iOS و اندروید [لینک کمکی]
  • بازی آفلاین است

یک هفت سنگ دیگر و یک بازی جدید از استودیوی فرانسوی کچ اپ. همانند بقیه عناوین این توسعه دهنده، مکانیزم های گیم پلی Rush - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هم خیلی ساده هستند؛ توپی در مسیر مستقیم حرکت کرده - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و حالا باید با تغییر جهتش [به کمک ضربه زدن روی صفحه لمسی] مانع برخورد آن با دیوارها بشوید. بازی با وجود اینکه المان جدیدی ندارد اما به خاطر تغییر داینامیک محیط ها، گرافیک نئونی، موسیقی شنیدنی و البته ریتم بالای گیم پلی می تواند مشابه دیگر ساخته های کچ اپ یک تجربه جذاب به بازیکن ها هدیه بدهد.

Ninja Scroller - The Awakening

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

  • ناشر: Eageron GmbH
  • قیمت: رایگان با - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [لینک کمکی]
  • بازی آفلاین است

در اولین نگاه المانی که می تواند بازیکن ها را به Ninja Scroller - - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - The Awakening جذب کند شباهت های گوناگون با بازی معروف کنسول سگا جنسیس The Revenge of Shinobi است. بازی عنوانی دو بعدی با المان های اکشن بوده و در نقش یک نینجا، از طرف دولت مامور می شوید تا به جنگ با دشمنان بروید. در کنار ویژگی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - های نوستالژی و گرافیک پیکسلی، ساخته Eageron GmbH نزدیک به 40 مرحله دارد و با تجهیزات نینجایی گوناگونش می تواند تا مدت ها سرگرم تان کند. بنابراین اگر خواهان تجربه جدید و در عین حال نوستالژی هستید، Ninja Scroller گزینه خوبی به شمار می رود.

در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone