🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30658.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ثبت تصادفات و حضور پلیس در گوگل مپس ممکن می شود

[caption id="attachment_946153" align="alignleft" width="217"] منظور از تله سرعت، پلیس‌هایی است که با دوربین رانندگان تندران را شناسایی می‌کنند.[/caption] گوگل مپس (Google Maps) یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مسیریابی است اما اگر می‌خواهید از جریمه‌های نقدی دور ...
تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خوی استان آذربایجان غربی
منظور از تله سرعت، پلیس‌هایی است که با دوربین رانندگان تندران را شناسایی می‌کنند.

گوگل مپس (Google Maps) یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مسیریابی است اما اگر می‌خواهید از جریمه‌های نقدی دور بمانید، شاید ویز گزینه بهتری باشد. ویز به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات مربوط به ترافیک، - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پلیس‌ها و بقیه چیزهایی که اهمیت دارد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بقیه به اشتراک بگذارند و حالا به نظر می‌رسد که - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به زودی شاهد حضور این ویژگی‌ها در گوگل مپس هم خواهیم بود.

بعضی از کاربران فروم ردیت به تازگی متوجه دو گزینه جدید تله سرعت (Speed Trap) و گزارش یک - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تصادف (Crash) در این اپلیکیشن شده‌اند. با توجه به نظرات، اگر این گزینه‌ها در دسترس باشند گوگل مپس به کاربر اجازه می‌دهد تا در در موقعیت خودش چیزی که می‌بیند را با بقیه در میان بگذارد.

البته این ویژگی فعلا محدود به زمانی است که اپلیکیشن در حال مسیریابی باشد. به عبارت دیگر وقتی به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - جایی می‌روید، پلیسی را می‌بینید و مسیریابی فعال نباشد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نمی‌توان از دو گزینه بالا استفاده کرد. چون این قابلیت گوگل مپس در مرحله - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آزمایشی به سر می‌برد و از طرفی هنوز معلوم نیست کی در دسترس همه کاربران قرار می‌گیرد، ممکن است در آینده این محدودیت هم برداشته شود.

بد نیست بدانید گوگل در سال ۲۰۱۳ ویز را با رقم ۹۶۳ میلیارد دلار خریداری کرد و باید منتظر ماند و دید حضور بعضی از ویژگی‌های این اپلیکیشن مسیریابی در گوگل مپس چه نتیاجی را برای ویز در پی خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone