🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30677.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

شرکت AMD از معماری Zen 2 برای چیپست ها رونمایی کرد

شرکت AMD از معماری Zen 2 رونمایی کرد و گفته که پردازنده‌های مختلفی از این خانواده از سال میلادی جدید به بازار خواهند آمد. این حرکت ادامه‌ای بر طراحی‌های AMD از پردازنده‌های Zen است که ...

شرکت AMD از معماری Zen 2 رونمایی کرد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - و گفته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - که پردازنده‌های مختلفی از این خانواده از سال میلادی جدید به بازار خواهند آمد. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - این حرکت ادامه‌ای بر طراحی‌های AMD - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - از پردازنده‌های Zen است که از سال ۲۰۱۷ آغاز شده و وعده‌ی بهبود دو برابری در کارایی را داده است.

AMD امیدوار است که پردازنده‌های Zen 2 بهتر از اینتل عمل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - کنند. اینتل در حال حاضر به عنوان بزرگترین تولید کننده‌ی پردازنده‌های خانگی شناخته می‌شود. طراحی‌های پیشین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - Zen چیپ‌هایی را ایجاد کرد که می‌توانستند - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - به ازای هر چرخه‌ی کلاک تا ۵۲ درصد فرایند‌های بیشتری را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - نسبت به نسل گذشته به انجام برسانند.

مدیرعامل شرکت AMD، «لیزا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - سو» موضوع یاد شده را در رویداد شب گذشته در سان فرانسیسکو اعلام کرد:

در دو سال گذشته اتفاقات بسیار زیادی افتاده است. من چهار سال است که مدیرعامل AMD‌ هستم. این چهار سال فوق العاده بود اما ما در ابتدای سفر طولانی خود قرار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - داریم.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان
«لیزا سو» مدیر عامل شرکت AMD

Zen در دهه‌ی گذشته چیپ‌های قابل توجهی را از AMD به ارمغان آورد. رایزن برای دسکتاپ، ترادریپر (تا ۳۲ هسته) برای گیمر‌ها، رایزن موبایل برای لپتاپ‌ها و اپیک برای سرور‌ها نمونه‌ای از این چیپ‌ها - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - به شمار می‌روند.

تمرکز AMD روی تولید CPU، پردازنده‌ی گرافیکی یا GPU‌ و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - APU است که دو واحد پیشتر گفته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - شده را با هم در یک چیپ قرار می‌دهد.

سو - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - اعلام کرد که Zen 2 معماری نسل آینده‌ی سیستم‌های AMD‌ خواهد بود. همچنین یادآور شد که تولید این پردازنده‌ها از تکنولوژی تولید ۷ نانومتری استفاده می‌کند که ضخامت هرکدام از مدار‌ها ۷ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - میلیاردم متر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - است.

سو گفت که چیپ‌های جدید برای استفاده در دستگاه‌های آینده نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت تا بتوانند در اعمالی مثل یادگیری ماشین، آنالیز ابر داده‌ها و دیگر فرایند‌ها مفید واقع شوند.

سو همچنین اعلام کرد که تولیدات کنونی AMD سال‌ها پیش طراحی شده‌اند و در حال حاضر هم همه‌ی طراحی‌های این شرکت آینده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - را هدف قرار داده‌.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان

چیپ‌های Zen 2 امروز با تکنولوژی ۷ نانومتری تولید خواهند شد در حالی که چیپ‌های Zen که در سال ۲۰۱۷ معرفی شده بودند از تکنولوژی ۱۴ نانومتری استفاده می‌کردند. AMD‌ برای تولید تراشه‌های خود از کمپانی تایوانی TMC کمک می‌گیرد.

این در حالیست که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - اینتل تولید چیپ‌های معادل خود تحت عنوان چیپ‌های ۱۰ نانومتری -که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - البته در یک سطح از تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - با چیپ‌های ۷ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - نانومتری قرار دارد- را تا سال ۲۰۱۹ به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کردستان استان کردستان - تعویق انداخته است.

Zen 2 می‌تواند حدود ۲ برابر بازدهی بیشتری نسبت به نسل گذشته‌ی خود داشته باشد. همچنین توانایی ذخیره سازی و بارگذاری ۲۵۶ بیتی ممیز شناور بهتری دارد: چیزی حدود دو برابر.

همچنین از لحاظ امنیتی Zen 2 نسبت به گذشته پیشرفت‌های چشمگیری داشته و همه‌ی اطلاعات درون آن و هنگام انتقال به حافظه کدگذاری می‌شوند.

اینتل هنوز به طور رسمی اعلام نکرده که چه زمانی از معماری نسل بعد پردازنده‌های خود رونمایی خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد این اتفاق ۲۰ آذرماه اتفاق بیفتد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone