🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30643.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سلفی گرفتن زیاد بیانگر خودشیفتگی است

محققان با پروژه تحقیقاتی جدید، متوجه شده‌اند که استفاده مفرط از شبکه ‌های اجتماعی به خصوص انتشار عکس‌ها و سلفی های زیاد می تواند بیانگر خود شیفتگی اشخاص باشد. بر اساس این تحقیقات افرادی که بیش ...

محققان با پروژه تحقیقاتی جدید، متوجه شده‌اند که استفاده مفرط از شبکه ‌های - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - اجتماعی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - به خصوص انتشار عکس‌ها و سلفی های زیاد می تواند بیانگر خود شیفتگی اشخاص باشد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرین شهر استان اصفهان

بر اساس این تحقیقات افرادی که بیش از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - حد سراغ شبکه ‌های اجتماعی نظیر توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و اسنپ چت می‌روند، طی ۴ ماه، به میزان ۲۵ درصد رفتار های نارسیسیستی(خودشیفتگی) بیشتری از خود بر جای می‌گذارند.

روانشناسان دانشگاه سوانزی و میلان با مطالعه‌ی ۷۴ نفر که ۱۸ تا ۳۴ سال سن دارند و بررسی تغییرات رفتاری آنها - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - طی ۴ ماه به اثرات مخرب - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - شبکه های اجتماعی پی برده است. به گفته‌ی محققان استفاده مشکل ساز از فرم‌های تصویری شبکه های اجتماعی نظیر انتشار - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - سلفی‌های متعدد بیانگر میزان بالای خودشیفتگی افراد به شمار می‌رود.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرین شهر استان اصفهان

پیش از روانشناسان باور داشتند که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - اینترنت اثرات منفی زیادی بر زندگی کاربران خود می‌گذارد چرا که ارتباطات دوستانه صرفاً بر پایه اینترنت انجام می‌شود و دیگر کسی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - شخصاً به ملاقات دوستان خود برای احوال پرسی نمی‌رود.

تمامی افراد شرکت کننده در این پژوهش بغیر از یکی آنها بطور مرتب سراغ شبکه های اجتماعی می‌رفتند و بدون در نظر گرفتن زمان کاری، روزانه سه ساعت از آن استفاده می‌کردند. تقریباً ۶۰ درصد داوطلبین از فسیبوک استفاده می‌کردند. در حالی ۲۵ درصد سراغ اینستاگرام رفته و ۱۳ درصد پروفایلی در توییتر داشتند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرین شهر استان اصفهان

بیش از دو سوم این افراد عمدتاً در شبکه‌های اجتماعی به انتشار تصاویر مختلف خود می‌پردازند و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - در بهترین حالت چند کلام به آنها اضافه می‌نمایند. محققان - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - پس - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - از ۴ ماه مطالعه‌ی این رفتار متوجه شدند که درصد خود شیفتگی برخی از این افراد به حدی رسیده که میزان متعادل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - را رد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرین شهر استان اصفهان - کرده است. بدین ترتیب آنها طبق اصول روانشناسی دچار اختلال شخصیت خودشیفته هستند.

در روان‌شناسی خودشیفتگی یا به انگلیسی نارسیسیسم بیان‌گر عشق افراطی به خود و تکیه بر خودانگاشت‌های درونی است و شبکه‌های اجتماعی ناخودآگاه چنین تاثیری بر رفتار مخاطب می‌گذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone