🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30647.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سلاح آخرالزمانی روسیه؛ راکت مافوق صوت آوانگارد به زودی آماده می شود

روسیه می خواهد سلاحی پیشرفته به نام «آوانگارد» را به خدمت بگیرد که توانایی عبور از هرگونه سپر دفاع موشکی را داشته و می تواند یک شهر را به طور کامل نابود کند. راکت مافوق ...

روسیه می خواهد سلاحی پیشرفته به نام «آوانگارد» را به خدمت بگیرد که توانایی عبور از هرگونه سپر دفاع موشکی را داشته و می تواند یک - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شهسوار استان مازندران - شهر را به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شهسوار استان مازندران - طور کامل نابود کند. راکت مافوق صوت آوانگارد (Avangard) از سال آینده توسط دپارتمان موشکی ارتش سرخ مستقر در بخش های جنوبی منطقه اورال به کار گرفته خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شهسوار استان مازندران

شاید ترسناک ترین ویژگی راکت مافوق صوت آوانگارد سرعتش باشد. این راکت می تواند با سرعتی 20 برابر سرعت صوت حرکت کند و به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شهسوار استان مازندران - گفته - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شهسوار استان مازندران - ولادیمیر پوتین، هر نقطه از زمین را مانند یک شهاب سنگ مورد اصابت قرار دهد. رئیس جمهور - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شهسوار استان مازندران - روسیه مدعیست هیچ سیستم دفاعی یا سپر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شهسوار استان مازندران - موشکی برای متوقف کردن این راکت وجود ندارد.

یک منبع - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شهسوار استان مازندران - آگاه صنایع - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شهسوار استان مازندران - دفاعی روسیه به خبرگزاری TASS این کشور گفته است:

«فعال سازی این سلاح برای پایان سال 2019 زمان بندی شده است. در ابتدا دو - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شهسوار استان مازندران - سامانه موشکی خواهیم داشت که نهایتاً به شش سامانه افزایش پیدا می کند.»

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شهسوار استان مازندران

راکت مافوق صوت آوانگارد می تواند کلاهک هسته ای 2 - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شهسوار استان مازندران - مگاتنی را با خود حمل کند، یعنی 100 برابر قوی تر از بمبی که هیروشیما را با خاک یکسان کرد. این - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شهسوار استان مازندران - کلاهک می تواند - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شهسوار استان مازندران - یک شهر متوسط را به طور کامل نابود کند یا میلیون ها نفر را در کلان شهر ها به کام مرگ بکشاند.

آوانگارد یک سیستم دوبخشی است. یک راکت بزرگ، کل مجموعه را به ارتفاع مناسب می رساند و سپس کلاهک ها با سرعت مافوق صوت به سمت هدف حرکت می کنند. این کلاهک ها - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شهسوار استان مازندران - توانایی تغییر مسیر را هم دارند و نهایتاً به سرعتی می رسند که سپر دفاع موشکی هیچ شانسی در برابر آنها نخواهد داشت. موشک - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شهسوار استان مازندران - معروف Satan II روسیه می تواند 24 سیستم آوانگارد را با خود حمل کند. بدین ترتیب با تنها یک بار پرتاب می توان تمام شهرهای بزرگ یک کشور - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شهسوار استان مازندران - را هدف قرار داد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شهسوار استان مازندران

گفتنیست راکت مافوق صوت آوانگارد بر اساس اژدر هسته ای T-15 طراحی شده است. اژدر T-15 رؤیای آندره ساخاروف، دانشمند هسته ای شوروی سابق بود که هیچگاه ساخته نشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone