🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30667.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

دوربین فول فریم لایکا Q-P با قیمت گزاف 4995 دلار معرفی شد

شرکت لایکا چند وقتی است که به عرضه نسخه های بروز شده از دوربین های قبلی خود با پسوند P روی آورده و در تازه ترین مورد، دوربین به اصطلاح خیابانی و فول فریم Q ...

شرکت لایکا چند وقتی است که به عرضه نسخه های بروز شده از دوربین های قبلی خود با پسوند P روی آورده و در تازه ترین مورد، دوربین به اصطلاح خیابانی و فول - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودسر استان گیلان - فریم Q را مورد بازنگری قرار داده و از «لایکا Q-P» رونمایی کرده است.

محصول جدید با حذف امضای قرمز رنگ و معروف لایکا، تأکید زیادی بر پنهان کاری داشته و سراسر آن با لایه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودسر استان گیلان - مشکی مات مشبک پوشانده شده است. در واقع لایکا Q-P با طراحی جدید هنگام عکاسی خیابانی، توجه سوژه ها را به خود جلب - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودسر استان گیلان - نخواهد کرد. البته بعضی از تغییرات نیز در طراحی دوربین مذکور کاربردی هستند و به عنوان مثال دکمه های شاتر و پاور آن حس - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودسر استان گیلان - بهتری را هنگام عکاسی منتقل می کنند.

لایکا Q-P به سنسور 24 مگاپیکسلی با لنز 28 میلیمتری مجهز شده است

لایکا Q-P از نظر مشخصات - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودسر استان گیلان - فنی تفاوتی با لایکا Q ندارد و از همان سنسور 24 مگاپیکسلی فول فریم با لنز 28 میلیمتری Summilux (گشودگی دهانه f/1.7) - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودسر استان گیلان - بهره می برد. محصول مورد بحث همچنین به منظره یاب دیجیتالی 3.7 مگاپیکسلی با نمایشگر 3 اینچی مجهز شده و از امکانات ارتباطی مانند NFC و وای‌فای برخوردار خواهد بود. اما مهمترین تغییر در دوربین جدید، حذف قابلیت فیلمبرداری 4K بوده و محصول لوکس لایکا نهایتاً می - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودسر استان گیلان - تواند ویدیوهای 1080p با نرخ 60 فریم در ثانیه را ضبط کند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودسر استان گیلان

گفتنی است چالش اصلی برای موفقیت لایکا Q-P در بازار، قیمت گزاف 4995 دلاری آن است که برای نسخه به روزرسانی شده از دوربین 3 سال پیش لایکا با لنز ثابت چندان توجیه پذیر نیست. با چنین مبلغی می توان دوربین های کامپکت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودسر استان گیلان - با کیفیتی از فوجی فیلم یا هسل بلد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودسر استان گیلان - خریداری کرد که تصاویر بهتری - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودسر استان گیلان - نیز ارائه خواهند داد.

هرچند هستند افرادی که دیدن لوگوی لایکا روی محصول برایشان کافی است و حاضرند چنین مبالغی را برایش بپردازند؛ البته نباید فراموش کرد که Q-P محصول ارزشمندی است و با سنسور فول فریم و طراحی جدید مسلماً مشتریان زیادی را به سوی خود جلب خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone