🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30669.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

باگ جدید ویندوز 10 باز کردن برخی فرمت‌ها را با مشکل مواجه می‌کند

مایکروسافت اخیراً با مشکلات زیادی در زمینه باگ های ویندوز درگیر شده و به نظر نمی رسد اوضاع رو به بهبود باشد؛ چرا که در یکی از تازه ترین موارد، بروزرسانی آوریل 2018 ویندوز 10 ...

مایکروسافت اخیراً با مشکلات زیادی در زمینه باگ های ویندوز درگیر شده و به نظر نمی رسد اوضاع رو به بهبود باشد؛ چرا که در یکی از تازه ترین موارد، بروزرسانی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلوگاه استان مازندران - آوریل 2018 ویندوز - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلوگاه استان مازندران - 10 مشکلاتی را در زمینه وابسته سازی فرمت فایل ها به برخی اپلیکیشن ها ایجاد کرده است.

بنا به گزارشات موجود، نرم افزارهای شخص ثالثی مانند فوتوشاپ و ++Notepad در ویندوز 10 نمی توانند به عنوان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلوگاه استان مازندران - اپلیکیشن پیش فرض برای بعضی فرمت ها نظیر txt. انتخاب شوند. در واقع پس از اعمال تنظیم توسط کاربر، ویندوز تنظیمات جدید را نادیده گرفته و باز - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلوگاه استان مازندران - هم فرمت مذکور - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلوگاه استان مازندران - را با نرم افزار NotePad خود باز می کند.

مشکل مورد بحث زمانی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلوگاه استان مازندران - که با کلیک راست - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلوگاه استان مازندران - روی فایل و کلیک روی گزینه Open With قصد تنظیم اپلیکیشن پیش فرض را داشته باشید نیز اتفاق افتاده و حتی در صورت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلوگاه استان مازندران - فعال کردن گزینه «Always Use This App»، ویندوز 10 باز هم از بار دوم نرم افزار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلوگاه استان مازندران - مد نظر خود را برای باز کردن فایل، مورد استفاده قرار می - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلوگاه استان مازندران - دهد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلوگاه استان مازندران

جالب اینکه مایکروسافت در هیچ فهرستی به باگ مورد بحث اشاره نکرده و هنوز به گزارشات عمومی در این باره پاسخی نداده است. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم تا زمان رفع مشکل، از آپدیت ویندوز خودداری کنید یا اگر با مشکل مشابهی مواجه شده اید، سیستم عامل خود را به آپدیت های قبلی رول بک کنید.

این چندمین باری است که در ماه های اخیر بروزرسانی های ویندوز 10 مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کرده اند

این چندمین باری است که در ماه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلوگاه استان مازندران - های اخیر بروزرسانی های ویندوز 10 مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کرده اند؛ پیش از این آپدیت ماه اکتبر سیستم عامل مایکروسافت به گفته برخی کاربران، به محض بروزرسانی برخی از فایل ها را حذف می کرد. همچنین مشکل دیگری نیز باعث نمایش صفحه آبی مرگ در برخی از کامپیوترهای HP پس از آپدیت ویندوز 10 می شد که با اصلاح درایورهای مربوطه رفع شد.

گفتنی است باگ دیگری نیز اخیراً در ویندوز 10 مشاهده شده که در زمان فشرده سازی فایل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلوگاه استان مازندران - ها، برخی اسناد را بدون هشدار مناسب به کاربر پاک می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone