🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30662.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سامسونگ از موبایل تاشو با نمایشگر ۷.۳ اینچی

از مدت ها قبل خبرهای بسیاری را درباره موبایل انقلابی سامسونگ با نمایشگر تاشو شنیده ایم اما تا کنون به صورت عینی این پنل ها یا فناوری پشت آن را ندیده بودیم و حالا کمپانی ...

از مدت ها قبل خبرهای بسیاری را درباره موبایل انقلابی سامسونگ با نمایشگر تاشو شنیده ایم اما تا کنون به صورت عینی این پنل ها یا - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - فناوری پشت آن را ندیده بودیم و حالا کمپانی کره ای نتیجه تلاش هایش در این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - زمینه را روی سن آورده است.

سامسونگ طی کنفرانس توسعه دهندگان که امشب در جریان است، نمونه اولیه ای از این دستگاه را به نمایش گذاشت که نوید عرضه آن در آینده نزدیک را به همراه دارد. کمپانی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کره ای فناوری به کار رفته در این موبایل تاشو را Infinity Flex Display نامیده و خود این دستگاه نیز صفحه نمایشی به اندازه یک تبلت دارد که در صورت تا شدن در جیب جا می شود.تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تربت حیدریه استان خراسان

این گجت در واقع تبلتی ۷.۳ اینچی است که صفحه نمایش آن به صورت کتابی تا شده و فرم موبایل به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خود می گیرد. در این صفحه امکان اجرای همزمان سه اپ از طریق آنچه که سامسونگ «پنجره فعال چندگانه» می خواند، میسر شده است. به گفته - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - «جاستین دنیسون»، معاون ارشد بازاریابی موبایل سامسونگ تولید انبوه Infinity Flex Display در چند ماه آتی کلید خواهد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خورد.

مهندسان سامسونگ - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - برای تولید این پنل ناگزیر به ابداع ابزارهای جدید و بازسازی مفهوم نمایشگر موبایل از ابتدا شده اند. پنل های Infinity Flex از چند جز تشکیل شده اند که شامل برد مدار چاپی، لایه انعطاف پذیر زیر سطح، غشای جاذب ضربه و پنجره پوششی است که می توان بارها آن را باز و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بسته کرد.تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تربت حیدریه استان خراسانهدف نهایی از ابداع این موبایل یا تبلت تاشو ایجاد تجربه ای جدید برای - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کاربران در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کنار رابط کاربری جدید One UI عنوان - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شده است:

 Infinity Flex Display همراه با رابط کاربری One UI با ارائه تجربه ای جدید از کار با گوشی، به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کاربران اجازه کارهایی را می دهد که با موبایل های عادی نمی توان صورت داد. با باز شدن نمایشگر اپلیکیشن ها به صورتی روان به صفحه بزرگتر منتقل می شوند. کاربران می توانند همزمان و بدون هدر دادن حتی یک لحظه، همزمان از سه اپلیکیشن استفاده کنند.

گوگل نیز با توصیف استفاده از دیوایس های تاشو به عنوان تجربه کاربری مابین گوشی و تبلت تاکید کرد که از طریق ویژگی «Screen Continuity»، اپلیکیشن ها بین حالت های تا شده و تخت (اندازه تصویر کوچک و بزرگ) به صورت یکپارچه تغییر حالت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آلاله نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
نمایندگی شما منطقه داروبخش تربت حیدریه هم تعمیرات داره
پاسخ: بله در داروبخش شهر تربت حیدریه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone