🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30646.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

چگونه با فوتوشاپ افراد را از تصاویر حذف کنیم؟

زمانی که بخواهید از یک منظره زیبا عکس بگیرید مسلما حضور بیش از حد توریست‌ها در قاب تصویر اذیتتان می‌کند. مثلا در همین تصویر زیر می‌توان زجری که عکاس برای ثبت این منظره زیبا کشیده ...

زمانی که بخواهید از یک منظره زیبا عکس بگیرید مسلما حضور بیش از حد توریست‌ها در قاب تصویر اذیتتان می‌کند. مثلا در همین تصویر زیر می‌توان زجری که عکاس برای ثبت این منظره زیبا کشیده را به خوبی مشاهده کرد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

البته راهکارهای عجیب و غریب و نسبتا پیچیده‌ای برای حذف جمعیت حاضر در تصویر وجود دارد اما اگر کمی آینده نگر باشید و ترفندی که در ادامه به آن خواهم پرداخت را خوب یاد بگیرید، می‌توانید با فوتوشاپ به صورت خودکار از شر توریست‌های مزاحم خلاص - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شوید. پس با یکی دیگر از سری آموزش‌های فوتوشاپ همراه ما باشید تا به تصویری شبیه به آنچه در زیر می‌بینید برسید.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

چه کار باید کرد؟

همانطور که گفتم برای استفاده - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از این حقه باید آینده نگر باشید. چراکه اگر از منظره‌ای زیبا تنها یک عکس در دست داشته باشید، قادر به - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - استفاده از این ترفند کاربردی نخواهید بود. مثلا همین تصویری که در بالا می‌بینید ترکیبیست از ۱۵ عکس مختلف که با فواصل ۳۰ ثانیه‌ای از هم گرفته شده‌اند.

برای این کار، باید دوربین خود را در مکان ثابتی قرار دهید که پس زمینه مورد نظر در آن نقطه به خوبی قابل مشاهده باشد. سپس همانند تصویر متحرکی که در زیر این پاراگراف برایتان گذاشته‌ام باید سعی کنید با هر حرکتی که جمعیت حاضر در صحنه انجام می‌دهند یک عکس تازه - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از سوژه خود بگیرید.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

به چه تعداد عکس نیاز داریم؟

اینکه به چه تعداد عکس احتیاج دارید بسته به جمعیتی دارد که در حال تماشایش هستید. مثلا اگر با جمعیت زیادی رو به - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - رو هستید که سرعت حرکت نسبتا بالایی دارند، گرفتن ۵ عکس با فواصل ۳ یا ۴ ثانیه‌ای احتمالا کفایت می‌کند.

اما اگر شرایط بر وقف مراد نبود و با جمعیت قلیلی طرف شدید که از قضا سرعت بالایی هم ندارند، آن وقت مجورید حداقل ۲۰ عکس با فواصل ۳۰ ثانیه‌ای بگیرید که - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به تبع در چنین شرایطی زمان و انرژی بیشتری از شما گرفته می‌شود.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

حذف افراد از تصویر با فوتوشاپ

پروسه عکاسی و گرفتن تمام عکس ها که تمام شد، نوبت به آن می‌رسد که به - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سراغ فوتوشاپ بروید. برای شروع پس از بالا آمدن پنجره فوتوشاپ مسیر File > Scripts > Statistics را طی کنید.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

سپس در پنجره Image Statistics به انتخاب گزینه Median - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از منوی کشویی Stack Mode بپردازید.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

حالا در زیر بخش Source Files به سراغ کلید Browse بروید و به کمک آن تمام عکس‌های گرفته شده را - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - انتخاب کنید. در ضمن پیش از اینکه روی OK کلیک کنید، حواستان باشد که تیک Attempt to Automatically Align Source Images را هم بگذارید.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

با پیمودن این مسیر فوتوشاپ پردازش‌هایش را آغاز - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می‌کند و پس از دقایقی تصویری شبیه به چیزی که در زیر می‌بینید تحویلتان می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

لکه گیری‌ نهایی

در اولین نگاه تصویر بالا خوب به نظر می‌رسد اما اگر رویش زوم کنید و نگاه دقیقی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به آن بیندازید، می‌بینید که در برخی نقاط، لکه‌های رنگی عجیبی دارند خود نمایی می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

البته جای نگرانی وجود ندارد و برطرف کردن چنین ایرادات کوچکی مسلما راحت‌تر از پاک کردن آن همه توریست‌ از دل تصویر است. پس به سراغ ابزار مناسب بروید و هر جا که ایرادی به چشمتان خورد، آن را برطرف کنید.

هر چه در لکه گیری وسواس بیشتری به خرج دهید به تبع تصویر نهایی، کیفیت بهتر و زیبایی بیشتری پیدا خواهد کرد. پس تا جایی که می‌توانید وقت بگذارید تا تصویر نهایی شبیه چیزی شود که در پایین می‌بینید.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

- تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone