🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30661.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

لپتاپ جان سخت پاناسونیک Toughbook 31 با پشتیبانی از LTE معرفی شد

اگر به دنبال لپتاپی هستید که در هر شرایطی بتوانید رویش حساب کنید، بد نیست نگاهی هم به پاناسونیک Toughbook 31 داشته باشید که شرکت سازنده در نسل جدید، آن را به پردازنده نسل هفتمی ...

اگر به دنبال لپتاپی هستید که در هر شرایطی بتوانید رویش حساب کنید، بد نیست نگاهی هم به پاناسونیک Toughbook 31 داشته باشید که شرکت سازنده در نسل جدید، آن را به پردازنده نسل هفتمی اینتل و پشتیبانی از LTE مجهز کرده است.

پاناسونیک Toughbook 31 با قیمت 3699 - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شیرگاه استان مازندران - دلار عرضه خواهد شد

Toughbook 31 که آخرین بار در سال 2015 مورد بازنگری قرار گرفته بود، حالا از چیپست اینتل Core i5-7300 vPro و رم DDR4 بهره می برد و برای حفظ ارتباط اینترنت در مناطقی که دسترسی به وای‌فای وجود ندارد، به ماژول LTE پیشرفته مجهز شده است. البته لپتاپ 13 اینچی پاناسونیک چندان هم ارزان نیست و با برچسب قیمتی 3699 دلار، احتمالاً در ایران بالای 60 میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شیرگاه استان مازندران

مدل پایه پاناسونیک Toughbook 31 با پردازنده مورد اشاره، 16 گیگابایت رم و حافظه 256 گیگابایتی SSD از ماه آینده عرضه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شیرگاه استان مازندران - خواهد شد که امکان سفارش آن با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شیرگاه استان مازندران - رم 32 گیگابایتی و چیپست i7-7600U نیز وجود دارد. لپتاپ مورد بحث همچنین به نسبت سنگین بوده و در حالت عادی، 3.9 کیلوگرم و با باتری اضافی، 4.1 کیلوگرم وزن خواهد داشت.

پاناسونیک Toughbook 31 برای استفاده در شرایط سخت و توسط کاربرانی مانند سربازان، نیروهای پلیس و کارگران شرکت های انرژی طراحی شده و همان طور که در ویدیوی زیر مشاهده می کنید، مقاومت بسیار بالایی در مقابل ضربات دارد و پس از کشیده شدن با زنجیر روی مسیر گلی، همچنان به خوبی کار می - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شیرگاه استان مازندران - کند.

لازم به ذکر است که باتری قدرتمند تاف‌بوک 31 با یک بار شارژ تا 19.5 ساعت کار مداوم را تضمین می کند که در صورت تجهیز به باتری اضافه، این زمان به 29 ساعت ارتقا خواهد یافت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پودینه نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام خوب هستید؟ آیا میتونم یه سوال بپرسم دور و بر نارنج بن شیرگاه کار انجام میدید؟
پاسخ: بله در نارنج بن شهر شیرگاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone